سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

نظرتونو در مورد امتحانات بگید

 قبل از امتحان: 

 

 

وسط امتحان: 

  

 

  بعد از امتحان:   

 

 

 

نظرات 171 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:10 ق.ظ

خب اول خودم شروع میکنم:
دیروز که خیلی افتضاح بود
اصلا با اون چیزی که سر کلاس درس داده بود زمین تا آسمون فرق داشت
دیروز به این نتیجه رسیدم که رمزی خیلی عقده ای تشریف داره
X-(

ما دو تا سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ق.ظ

مالک وبلاگ دستور فرمودناین جا نظر بدیم D:
نظـــــــــــــــــــــــــــر نظـــــــــــــــــــــــــر نظـــــــــــــــــــــر

طلا سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ق.ظ

وای هیچ وقت یادم نمی ره اون صحنه ای رو که استاد با کمال خونسردی خودکارمو ازم گرفت و یک خط ناقابلی رو در ورقه سوالم کشید و سوال 6 رااصلاح کرد،
همون لحظه بود که انگار یه نفر نه همون استاد با یک دشنه تیز ضربه ای سخت و ناجوانمردانه بر قلب خسته ی من فرو کرد!
واااااااااای :((
آخه من اون سوال رو حل کرده بودم تموم شده بود:(

D: سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:35 ق.ظ

آره بی...!
انقدر پشیمونم که از فرصت ردیف اولی بودنم استفاده نکردم و یک پا پله ی مَشت استاد رو مهمون نکردم تا با دماغ بره تو در!!
پسره ی ...! آخه ....!! ..... بییییییییب بییییییییییییییب!

آشنا سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:51 ق.ظ

آهای در مورد جناب استاد محترم آقای رمزی درست صحبت کنید اتفاقا خیلی هم خوب بود امتحانش آخه یهو به من گفت برم امتحان بدم منم دادم امتحانو خیلی هم خوب بود مخصوصا اون سوال که عوض کردش که خیلی باحال بود آخه من تا اون موقع هیچ مداری رو تحلیل نکرده بودم ولی خوب چون خیلی ساده بود نشستم خوندم و تحلیل کردمش شمارنده هاش هم که دیگه هیچی از آب خوردن هم ساده تر بود ولی حیف که من ماکس نخونده بودم وگرنه اون رو هم حل می کردم

intelligent سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:52 ق.ظ

به قول شهرام صولتی: نازنین بد جوری من خاطرخواتم حالیته حالیته؟!!
فعلا نظرم همینه D:

ما دوتا سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ق.ظ

اتفاقا ماکسش هم مثل بقیه ی سوال ها خیلی ساده بود، نخونده هم می شد حلش کرد.

karkol سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 ق.ظ

من با کله تو برگه رفته بودم اصلا حواسم نبود به جایی یهو دیدم پام یه جوری داره میشه
بعدش اون صحنه ای رو که استاد به چه سختی ای داشت برگه رو از روی پام برمیداشت که سوال رو درست کنه یادم نمیره
:دی:دی:دی:دی
قلبم ریخت
ولی باز نمیدونم چرا نشد حلش کنم
ولی کلا بد نبود امتحانش
فقط خدا کنه پاس کنیم امتحانش رو

عصبی سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ق.ظ

جوجه رو آخر پاییز میشمرن

نازنین سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ق.ظ

حاج عمو کجایی؟
نکنه تو هم میفتی رفتی بیفتی؟
ِِِD:D:D:D:D:

زنعمو سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ق.ظ

حاج عمو کجاااااااااااااااااااییییییییییییییییییی؟؟؟
چقده بی وفایییییییییییییییییییییییییییییی:((

همه رفتن کسی دور و برم نیست :((

karkol سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ق.ظ

اینم هستش
راست میگه عصبی جان

حاج عمو سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ق.ظ

من که مثل شما بیکار نیستم من امتحان انقلاب دارم رفته بودم بخونم ولی در جواب حاج خانوم من همین دوروبرم تو نیستی خیسی خوردی به پیسی
به آقایون خانما تسلیت میگم از استاد رمزی با اون سوالای خیلی ساده تقدیر و تشکر به عمل میارم
من که گفتم من خدای کانترم(هم بازی هم امتحان) سه تا آخرو زدم تو گوشش
من متعجبم وقتی استاد اومد که سوالو درست کنه ترسیدید آخه من با کمال شوق خودکارمو دادم دست استاد

نازنین سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ق.ظ

اولا توهین نکنید
ما بیکار نیستیم
ما هم درس می خونیم هرازچندگاهی یه نگاهی به این وبلاگ هم میکنیم و یه نظری میدیم
بعدم شما که انقلاب برداشتی بیکاری
آخه انقلابم شد درس
دوما من هم با عصبی موافقم
جوجه رو آخر پاییز میشمرن(برای آشنا و حاج عمو که خیلی انگار خوب دادن)
حتما بعد از مشخص شدن نمرات هم به این وبلاگ سر بزنید
خوشحال میشیم

حاج عمو سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ق.ظ

مییییییییییییییییییییدونم
اون استادی که انقلاب ارائه کرده اگه تربیت بدنی ارائه میکرد باش میگرفتم
اصلا قصد توهین نبود آخه شما به وبلاگ نگاه می کنید هرچند از گاهی یه ورقی به جزوه هاتون می زنید
البته شما استاد ما هستید
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

آشنا سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ق.ظ

آخجووووون حاجی به من تسلیت نگفت

سیما سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ق.ظ

D:D:D:D:D:D:
بی مزه!

زیبا سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ق.ظ

جانا سخن از زبان ما می گووییییییی
آی گفتی سیمااا! D:
بعضی ها هنوز امتحان آمار نشده تو فکر آمارن!
به قول استاد گرانقدر، درسته بچه ها؟!!

نازنین سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ق.ظ

سیما جون راست میگه
دوتاتون بی مزه اید:-/
D:D:D:D:D:

حاج عمو سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ب.ظ

می بینم همه طبع شعر گرفتن منم شاعرما؟؟؟

نازنین شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام به تمام دوستان خسته ام
خوبید؟:(
چه امتحان طاقت فرسایی بود:(
چقدر زیاد بود اینهمه نوشتم تازه آخرش دیدم از هر سوال یه قسمتشو ننوشتمD:
کلا امتحان خوبی بود B-)
دکتر پورپاک و عشقه

آشنا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ب.ظ

عشق دکی ولی کلا خیلی بده که آدم سر جلسه امتحان استادش باش بیاد دردو دل کنه ۱۰ دقیقه وقتمو گرفت

نازنین شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ب.ظ

چه جالب
دقیقا وقت منم همین طوری گرفت:(
۱۰ فکرکنم بیشتر با من درد ودل کرد
حیف که دارم میرم ناهار وگرنه براتون میگفتم چیا گفتD:

حاج عمو شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ب.ظ

نمی خواد بگی خودمون شنیدیم آخه نمیدونم چرا ولی استاد همش داشت تو چشم من نگاه می کرد نمی ذاشت جواب سوالاشو بنویسیم من مظلوم هم همش باید کله تکون می دادم
خودتون که می دونید
:D:D:D:D:D

نازنین شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ

تو کجا بودی که بشنوی حاجی جون؟؟!!!
نکنه شما هم خنثایی؟؟
آره اونو (کله تکون دادن)که خوب میدونم تخصص خودمهD:D:D:D:

حاج عمو شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ب.ظ

نه عزیز برادر خنثی تون پیش ما بوده
مگه استاد دکی فقط مال شماست؟؟؟؟ مام دل داریم
حالا اگه سوالی داری بفه.

نازنین شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ب.ظ

سوال قبلیمو خیلی قشنگ جواب دادی که دوباره بپرسم
بچه ه ه ه ه ...
حالا از کجا میدونی اون خنثی خودتون برادر ماست شاید خواهر بودD:

آشنا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ

خواهشن به جنسیت من دوباره گیر ندین
plz

D: شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ

تازه دقت کردی چند بار پشت سر هم میگه بفه بفه بفه.. :))
هم وقتی سوال داریم هم وقتی از در میاد تو بعد از خب سلام میگه بفه بفه....:))
خیلی باحاله :*
لپشو گازگاز....

حاج عمو شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ

تازه بلد نیستی راه رفتنشو نشون بدی

........ شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:29 ب.ظ

دیگه نبینم در مورد پورپاک من صحبت کنیدx-(
خیلیم نازه

D: شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ب.ظ

جدی؟! شما بلدی؟! بیا یه بار اداشو در بیار دور هم بخندیم....
....جون ما که چیزی نگفتیم :(
بازم لپشو گاز گاز... D:

آشنا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ب.ظ

شما؟؟؟
همینه که پوری اینقدر جوون مونده دیگه
تازه الووووووووووووووو معشوقه ی منو ندزد فهمیدی؟؟؟؟؟؟
x-)x-)x-)x-)x-)x-)x-)x-)x-)x-)x-)x-)x-)
ok?

آرزو به دلم موند تو یه بار شکلکها رو درست بزنی!

حاج عمو شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:35 ب.ظ

استادو فرض کن هفت هشت تا پوشه زیر بغل راستشه کیفش دست چپش جلو واحد خواهرانه مام جلو بلوک ۱۵ داریم می بینیمش استاد هم به سرعت داره راه میاد ولی دقیقا ۲۰ دقیقه دیگه به ما میرسه حالا برو حالشو ببر

........ شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:35 ب.ظ

کجا بیچاره جوون مونده فقط۶۲سالشه
چقدر شکسته شده:(
شما کی باشید آشنا ؟؟؟
به جا نمیارم
چه رقیبی بودی که تا حالا ازت خبری نبود;)

آشنا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:38 ب.ظ

دیگه دیگه
تازه ندیدی پوری جون بم زنگ می زنه حالمو می پرسه تازه منم باش میس بازی می کنم بعضی وقتا هم اس ام اس بازی می کنیم (ولی یه طرفه) دلت بسوووووووووووووووزه

D: شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:38 ب.ظ

ببین منم همون رازی رو دارم که سیما داشت... می دونی که منظورم دوزاری و ایناست D:


من هم خیلی پوری رو دوست دارم، رقیب جدید ثبت نام می کنید؟!!!

حاج عمو شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:39 ب.ظ

منم شهادت می دم با استاد دکی میسبازی میکنه اخه اونسری اومده بود می گفت یکی زنگ می زنه قطع می کنه ماکه نمی دونستیم کیه!:D:D:D:D:D:D

نازنین شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ب.ظ

ببخشید حاجی شما داشتی واحد خواهران رو دید میزدی یا پورپاک و ؟؟D:D:

آشنا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ب.ظ

الان تو با کی هستی؟؟؟؟؟
نه خیرم رقیب نمی پذیریم

رقیب شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ب.ظ

بیچاره دکتر از دست شما ها چی میکشه
من که روزی 5 دقیقه کم کم باهاش صحبت میکنمD:

D: شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:42 ب.ظ

با حاج عمو بودم، طرز راه رفتن پوری رو نگرفتم :-|
یکی بیاد حضوری اجرا کنه D:
مهم یاره که دلش واسه من بی قراره!

حاج عمو شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:43 ب.ظ

چه علی خواجه چه خواجه علی
سه چهار تا خنثی داشتن رفتو آمد می کردن ما داشتیم اونارو دید می زدیم یهو چشمون به دکی افتاد و الا که زبونتو گاز بگیر از سقف برو بالا

منم دیگه شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:43 ب.ظ

آهاااااااااای ی ی ی ی ی

خا نمها و آقایون

لطفا یه نگاه به حرف زدن و راه رفتن خودتون بندازین.
بعد در مورد عزیز دل من صحبت کنید.
زیبای من هیچ مشکلی نداره
تازه همیشه بعد از کلاس راه رفتنش رو به نظاره می نشینم.
و .....قربون صدقش میرم.
قربون اون موهای پر پشتت بره ه ه ه.نااااازززززی ی ی
(با نازی نبودماا)

حاج عمو شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ب.ظ

من بازیم خیلی خوب نیست دوم از این پاهامو دوست دارم آخه چندتا از بچه ها که چند وقت پیش اومده بودن اونور رفته بودن رو مین زد نفر

زیبا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:46 ب.ظ

وای عزیزم البته همه می دونن من هیچ مشکلی ندارم ولی باز مرسی که یادآوری کردی :*‌:*‌:*‌
:))

D: شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ

ضد نفر ؟!‌
با f-16 ات بیا خب! راه نداره؟؟

آشنا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:48 ب.ظ

ولی خداروشکر پوری جون فقط به من زنگ میزنه حال و احوال میکنه شماهارو دوست نداره
هیییر هییییر هییییر (می خندییییییییییییییییییییییییم)

من شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:48 ب.ظ

آخخخخیییییییی
تو بیا
شاید عصای رفیقمو نو واست قرض گرفتیم.
مطمئن باش بی پا نمی زاریمت.
دست خالی بر نمی گردی!!!

حاج عمو شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:50 ب.ظ

هواپیما من که رفت تو کوووه یادت نیست ؟؟؟؟؟
قراره با پیکان نقربر ۵۷ قرمز کوجه ای قالباق خورشیدیه بیام
ببینم چی میشه ببینم خدا چی میخواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد