سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

" بیست گفتار از وین دایر برای زندگی بهتر "

1- همه موجودات به جز انسان می دانند که هدف اصلی زندگی لذت بردن از آن است.

2- هیچ وقت با شتاب پیش نروید. آرام راه بروید و شمرده صحبت کنید. هیچ وقت هیجان زده نشوید واجازه ندهید دیگران بر شما مسلط شوند. همیشه یک مورد دیگر،یک وقت دیگر وپنج میلیون نفر دیگروجود دارند.

3- به یاد داشته باشید آنهایی که بیشترین دلتنگی و یا نگرانی را در شما ایجاد می کنند کسانی هستند که آن صفت یا چیزی را که فاقد آن هستید و یا خواهان آن می باشید را به شما یاد آوری می کنند.

4- بعضی ها شادی خود را با لذات خود می سنجند و عقلشان را با اراده خشمگینشان ، ثروتشان تنها مرکز اطمینان آنهاست و مکر و حیله پنهان ،سرمایه مهارت آنها. اما تمام شادی من در این است که ذهنم را آرام نگه دارم. سلامتی و آرامش ثروت من است. پس من این چنین زندگی می کنم و این چنین می میرم.

5- در انجام هر کاری ، نیاز به خداوند و خدمت به مردم را در نظر داشته باشید، که این شیوه زندگی معجزه آفرینان است.

6- هر روز زندگی را به امور مورد عشق و علاقه خود بپردازید.

7- به خاطر بسپارید که شرایط محیطی شخصیت شما را نمی سازند بلکه هر آنچه را در شما هست آشکار می سازند.

8- هر اندیشه ای را که در مغزتان جای دهید و به اصطلاح ملکه ذهن خود کنید، همان فکر سرمشق زندگی روزمره شما می شود.

9- وقتی می خواهید کاری را انجام دهید از خود بپرسید « آیا من این کار را به دلیل اینکه دوست دارم انجام می دهم یا هماهنگ بودن با اجتماع برایم مهمتر است؟» آنگاه انتخاب را بر پایه اعتماد به نفس انجام دهید و ببینید که چقدر احساس بهتری دارید.

10- از تمرکز ذهن خود بر کمبودها پرهیز کنید مگر آنکه بخواهید زندگی خود را آکنده از کاستیها نمایید.

11- شاهد زندگی خویش باشید و دیگر به ساز دیگران نرقصید.

12- سعی کنید که از بابت آنچه هستید و آنچه دارید سپاسگزار باشید. حتی اگر به آنچه دارید قانع نیستید و بیشتر می خواهید و یا خویشتن را به آن صورتی که هستید دوست ندارید. باز هم شاکر باشید.

13- زندگی خود را ساده کنید. خواهید دید که هزینه ها و تعهدات شما به میزان زیادی کاهش می یابد.

14- انسان از آنچه اتفاق می افتد ناراحت نمی شود، بلکه از عقایدش در مورد آنچه واقع می شود، ناراحت می شود.

15- هرگاه دچار نگرانی می شوید از خود بپرسید « آیا می توانم کاری دراین باره انجام دهم؟ » اگر در امکان شما نیست آن را رها کنید و اگر می توانید کاری کنید ، دست به کار شوید.

16-دانایان سکوت می کنند ، با استعدادها گفتگو می کنند و ابلهان اهل مجادله اند . « ضرب المثل چینی ».

17- انسان آفریده نشده تا تمام مشکلات جهان را حل کند ، بلکه برای آن خلق شده که دریابد چه باید بکند.

18- شما برای اینکه خودتان باشید نیاز به انجام هیچ کاری ندارید.

19- دنیای ما همیشه زاییده افکار ما بوده و این تفکر ما بوده که دنیای ما را آفریده است.

20- هر کس به طور ذاتی و غریزی قادر است در این جهان به قله های رفیع خوشبختی و احساس رضایت دست یابد.

نظرات 9 + ارسال نظر
پری وش یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ http://nymphlike.blogsky.com

سلام
خیلی جالب بود
لذت بردم

ما دوتا یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ب.ظ

بسیار جالب بود سیما جان.
مرسی. :)

ردلایت دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ب.ظ

سیمای عزیز
17- انسان آفریده نشده تا تمام مشکلات جهان را حل کند ، بلکه برای آن خلق شده که دریابد چه باید بکند.
نکته ی خوبی بود
مرسی

نازنین سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ

ممنون intelligent جان
جالب بودن
البته ادامه مطلب هم یه چیزیه که...D:

intelligent سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:32 ب.ظ

قرار بود وبلاگتو تحریم کنم.... ولی اومدم بگم که:
ادامه مطلب هم یه چیزیه که.. من نمی دونم! چیه؟ کیه؟ من کی ام؟ اینجا کجاست؟
D:

نازنین سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:02 ب.ظ

چرا عزیزم؟
کسی چیزی گفته؟
بگو خودم حلش کنم
آره داداااااااااااااااااش
D:

intelligent چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ق.ظ

نه مرسی.

blue چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ق.ظ

چه جملات قشنگی!

وااااااااااااااااااااای شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ب.ظ

واااااااااااااااای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نمرات آمار اومده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد