سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

نفوذ



نظرات 8 + ارسال نظر
آشنا چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:38 ق.ظ

تازه یه موقعیت دیگه بود که نشد ثبتش کنم ولی توصیفش می کنم:
تو دفتر استاد معظم رضویان یه خانوم همچین ولو شده بود که نگو اون رضویان که اگر بری تو اتاقش سرشو بالا نمیاره نگات کنه هم روشو برگردونده بود به خانوم همچین کله تکون میداد که نگو!!!!!
یه سوال:این حراست چرا فقط دانشجوها رو میگیره؟؟؟؟؟

نازنین چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 ق.ظ

آره
این حرکت های رضویان با دانشجویان خواهر رو دیدم
البته من فکر کردم با برادران هم همین جوریه
نگو نه این جوری نبوده!!!
ای ای ای
ایول خواهران تو مسجد

البته اون خواهر تو عکس پایینیه خیلی نفوذ نداره
رفتن اونجا کار ساده ایه
اون مسجدم کاری نداره
باید امتحانش کنم

intelligent چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ

مسجد؟!! شما قمی ها باید بگید machched !!

طلا چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:32 ب.ظ

یه نصیحت:
شما چشماتو درویش کن!!!

اگه وقت کنم
چندتا عکس باحال میذارم حال کنید!!

نازنین چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:34 ب.ظ

اوکی طلا جون
اونا خیلی بامزست
حتما بذار

نازنین شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:48 ق.ظ

سلام و صبح به خیر به دوستای گل خودم

سیما یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام و عصر بخیر نازی گلم
چطوری تو؟!
بر و بچ صنایع سلام رسوندن

مریم دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ http://s-maryam.blogfa.com

دیگه تا این حد هم گیر نمیدن !!!
البته با این موافقم که حراست هم بگیر نگیر داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد