سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

دانشگاه

خداوندا قربونت این دانشگاه زود تر خرابش کن که دیگه شاهد این صحنه های دلخراش رو نباشیم.

دیگه از زبون نفرات اول کلاس نشنویم که به جای وایت برد بگن وایک برد(لغت کاملا با اعتماد به نفس سر کلاس استاد رستمی تلفظ شد) دیگه نشنویم بیان با 25 سال سن و کلی ادعا(همون نفرات اول) به جان کلمه مستهجن بگن مصطحلک و خیلی های دیگه که جاش اینجا نیست

نظرات 11 + ارسال نظر
نازنین دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ

نفرات اول منظورت نفر اول کلاسه؟
25 سالشه؟
ماشالاه

غزل دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ http://shameless.mihanblog.com


`*. .*
. . * ) . * )
( . ( . . . `
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_*** دوست خوبم وبلاگت خیلی ***
_*** _____قشنگه موفق _____***
__*** ____ باشی ___ ***
___***اگه وقت کردی یه سریم ***
____***______به ما بزن___***
______***ممنون میشم__***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*( . * ( . * ( . * ( . *
............................................................................................................

سلام دوست گلم[بغل][بغل][بغل]

امیدوارم دلشاد و سر زنده باشی.[گل][گل][گل]

وبتو دیدم واقعا زیبا و پر محتوا بود بهت تبریک میگم .[دست][دست][دست]

به خاطر این همه سلیغه و هوش و زکاوت…

من غزل هستم.دعوتت می کنم که به وبلاگ منم بیای و دربارش نظر بدی

[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

http://shameless.mihanblog.com/

این ادرس گروه یاهوی منه:

http://shameless.mihanblog.com/extrapage/shameless

توش عضو شی ها.میتونیم باهم اشنا بشیم مطالبمونو به هم بدیم
و.........
اگه اجازه بدی می خوام باهات تبادل لینک کنم…[قلب][قلب][قلب]

منو با اسم (جوک محشرمیخوای؟اینجاست) لینک کن.

فکر نمی کنم که ضرری داشته باشه. منتظرم ها.[بدرود][بدرود][بدرود]

karkol دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ب.ظ

یاد رستمی بخیر

dotamim دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ http://dotamim.blogfa.com

سلام
خوشمان آمد
فقط چرا اینقدر تبلیغاتتون کمه ؟

مریم دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ http://s-maryam.blogfa.com

وبلاگ جالبیه !!!
من با نظر آقای دو تا میم موافقم تبلیغاتتون خیلی کمه!!!

نازنین سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام و خوش آمد به شما دوستان عزیز(مریم و آقای محمدی)
مرسی از لطفتون
من وقت پیش تو همون وبلاگ انجمن تبلیغ کردم ولی کسی استقبال نکرد من هم دیگه ادامه ندادم

ولی خب بازم چون شما میگید چشم حتما تبلیغات رو زیاد می کنیم.

نازنین سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ب.ظ

*چند وقت پیش

jjj دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ

dotamim دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ق.ظ http://dotamim.blogfa.com

دوباره سلام
اگه با تبادل لینک موافق هستین خبرم کنید

سیما سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ق.ظ

سلام
حوصله ام سر رفته، حوصله این مرشد رو هم ندارم
اه
دارم دپرس می شم

... شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ق.ظ

عکس العمل استاد رستمی چی بود؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد