سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

استادی در بوفه خواهران

نظرات 21 + ارسال نظر
خبرنگار بخش مرکزی واحد خواهران یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ق.ظ

در مصاحبه با مسئول بوفه به حقایق زیر پی بردیم:

این استاد به دلیل پول زیاد کل بوفه را خالی کرد
ودر زمان خروج از بوفه از آشنایی با من خیلی خرسند شده بود
و من خیلی هول شده بودم
راستی خیلی هم عاشق پسرش بود
او نانی را در شکلات صبحانه می زد و چه جانانه می خورد و بعد از کیفیت خوب اجناس ما سخن گفت
و در آخر خداحافظی کرد و رفت


خیلی به راست بودن این مطالب(این که از زبان مسئول بوفه باشد) مطمئن نباشید

مریم یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ http://s-maryam.blogfa.com

نازی !!!!
این دکتر ما رو اذیت نکنید یه موقع بد میبینید

my heart یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ

aziiiiiiiiiiiiizame !chera inghadar ostad farjamiye maro aziyat mikonid?ha
midoonid eeshon shagerd avale sharife? midonid fizike halidey(zaban asli) ro avale dabirestan khuunde???




آشنا یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ب.ظ

خوب از بس مشکل داشته که رفته اون موقع کتابی خونده که نه به درد دنیاش می خوره و نه آخرتش حقشه هر بلایی سرش بیاد با اون ...

مریم یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ب.ظ http://s-maryam.blogfa.com

آشنا!!!! بهتون پیشنهاد می کنم از این به بعد بدون محافظ در دانشگاه تردد نکنید

احتمال وقوع عملیات انتحاری افزایش یافته

آشنا یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ

انصافا شما بمب هسته ای
میتونی سیگار منو روشن کنی؟؟(فکر بد نکنید ضرب المثله)

نازنین دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ق.ظ

ها؟

دیگه دیگه چه کنیم
البته از بچه هاتون در موردش خیلی خوب نشنیدمااااا

مریم دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ق.ظ

نازنین جان
بچه هامون زبونشون رو نبین تو دلشون به شدت علاقه وافری به ایشون دارن

البته اینم خیلی جدی نگیر به هر حال باید جلو غریبه ها آبرو داری کنیم

حسینی دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ

تا جایی که من میدونم کسی از این بنده خدا خوشش نمیاد ولی مثل اینکه هرکی دنبال کار میگرده و یا هرچی که یه سودی ببره با این استاد گرامی مچ میشه
راستی منم دوست داشتم حداقل یه درس باهاش میداشتیم که میفهمیدیم چه جور آدمیه شاید برای ما هم سودآور میبود

آشنا دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ

همون بهتر که ندیدیش و باش کلاس نداشتی من 1 ساعت باهاش بودم به اندازه یه عمر کلاس داشتن برام گذشت ....

مریم سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ق.ظ

منم باهاش کلاس نداشتم

ولی 1 ساعت باهاش صحبت کردم اندازه یک عمر چیز یاد گرفتم ( خیلی جدی نگیرید)

نازنین چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ق.ظ

ای داد بیداد
ببین ما یه عکس گذاشتیم چقدر اینا غیبت میکنن
هدف من فقط خنداندن شما بود نه به گناه انداختن شما

سیما چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ق.ظ

OHO!
خواهر نازنین! آفرین چه اهداف والایی رو دنبال می کنید!!
مگه استاده دلقکه که می خواستی باهاش ملت رو به خنده بیندازی!!

dotamim چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ http://dotamim.blogfa.com

من که ایشون رو فقط چند بار از دور دیدم
پس قاعدتا نظری هم در مودشون ندارم
هدف گذاشتن کامنت بود و ابراز وجود
که بحمدالله حاصل شد

سیما چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ

تقبل الله!! خانم/آقای دو تا میم

محمد صبا شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:59 ب.ظ http://www.pooyacom.com

نمی دونم چی بگم ولی راستش فکر می کنم که بعضی دانشجویان اینجا رو با سفره ختم انعام عوضی گرفتن که اینقدر راحت درباره یک استاد فرهیخته اینطور اظهار نظر می کنند.

جناب آقای دکتر فرجامی یکی از مسائل اپن دنیا رو در زمینه فیزیک حل کردند و هر سال چندین دانشجوی دکترای ریاضی در دانشگاه شریف از دست ایشون فارغ تحصیل می شن.ایشون جوانترین استاد ایران بودند.

من به اینکه دانشجو و در زمانی همکار ایشون بودم افتخار می کنم.

در ضمن برای کسانی می گم این مطلب رو که شاید خبر ندارند که ایشون حتی به خیلی از دانشجویانشون درس زندگی می دند و فوق العاده نسبت به دانشجویانشون با دلسوزی و عشق و معرفت برخورد می کنند.

قدر زر،زرگر شناسد ///قدر گوهر ، گوهری

محمد صبا شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:01 ب.ظ

از اینکه در مطالب فوق غلط املایی دارم عذر می خواهم ، چون به شدت نارحت شدم ، خیلی سریع تایپ کردم.

شرمنده

نازنین شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

با سلام به شما آقای محمد صبا
ما قصد توهین به ایشون رو نداشتیم
من به شخصه ایشون رو اصلا نه دیده بودم نه میشناختم
من فقط دنبال افتادن یک اتفاق جالب تو این دانشگاه هستم و اینکه اونو اینجا بذارم
فقط همین قصد دیگه ای نداشتم
بازم اگه توهینی شده من خودم از جانب تمام دوستانم معذرت خواهی می کنم

sima پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ

من امروز برای اولین بار این استاده رو دیدمش داشت با مسئول امور فرهنگی حرف میزد

فهیمه پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ب.ظ

من که نمیدونم شما چه جوری تو این دانشگاه طاقت میارید من امسال مهندسی کامپیوتر دانشگاه قم قبول شدم ولی تا 23 آبان بیشتر طاقت نیاوردم و انصراف دادم البته دیدن وضع افتضاح این به اصطلاح دانشگاه برام انگیزه ای شد که شروع کنم و حسابی درس بخونم تا جایی که به کمتر از دانشگاه شریف رظایت نمیدم . امیدوارم همتون موفق باشید از دانشگاه قم برام کلی خاطره مونده مخصوصا از همایش های تالار مفید و یکی از بچه های رشته زبان

طاقت که به سختی ولی خب شمام موفق باشی!
اشالاه شریف ببینیمت(قراره ارشد بیایم اونجا)D:

فهیمه پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ

دیکتم ضعیف نیستا key boardam فارسی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد