سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

شب امتحان

سلام

امیدوارم که تا این جای امتحانات خوش یا بهتره بگم به خیر گذشته باشه

البته اگر این متن رو کسی بخونه

دیگه دارم به این باور میرسم که این وبلاگ مخاطب نداره

در هر حال یه کلیپ دارم که اندر احوالات ما در این روز هاست

در همین جا از دوست عزیزم که این کلیپ رو در اختیار من قرار داد تشکر میکنم

میتونید این کلیپ رو با لینک مستقیم دانلود کنید


نظرات 11 + ارسال نظر
روح زایی چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.roohzaee.persianblog.ir

در بزرگترین مسابقه توان سنجی روحی و باطنی شرکت کنید
و تواناییهای باطنی خود را کشف نمایید

نازنین دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ق.ظ

ما دوتا سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ق.ظ

سوالات پیشنهادی برای جلسات خواستگاری!!!
خیلی باحال بود، اما زهی خیال باطل پسرا!! آخه کی شما رو خواستگاری راه می ده؟! ولی خوبه، همین که دنبال تئوریش هستین هم کفایت می کنه آخه عملی رو که عمرااااا
با صدا که دیدیم میایم نظارتمون رو تکمیل می کنیم

نازنین سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ

صدا نداشت من با صدا هم دیدیم البته محتوا هم نداشت
ولی اون سوالات جلسه خواستگاری باحال بود

msn سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام
آخه کودوم آدم عاقلی میتونه توی این همه شولوغی درس بخونه؟؟؟
راستی تا اونجایی که من میدونم این جزوه سوالات خواستگاری در واحد خواهران پخش شده بود چه طوری بدست این آقایون رسیده؟؟؟
"قابل توجه بعضیها" این سوالات رو دادند واحد خواهران که اگه یه روزی شانسشون زد و یه آقاپسری رفت خواستگاریشون حول نکنن و بدونن تو زندگی آیندشون باید دنبال چه چیزایی باشند!!!!!!

نازنین چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ

زهی خیال باطل بچه جون
ببینم حالا چند بار باید بری و بیای تا یه دختر بهت بدن
حیف که مکان عمومی ایه وگرنه میدونستم چه جور جوابتو بدم

D: چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ق.ظ

حول یا هول؟!
شما چی فکر می کنید؟

dotamim چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ق.ظ http://dotamim.blogfa.com

ما همچنان نظاره گریم

dotamim یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ http://dotamim.blogfa.com

همیشه از دعوا بیزار بودم و مخصوصا از اونایی که آتیش بیار معرکه بودن و با جمله تکراری مشت اول هزار تومن
میخواستن دعوا بالا بگیره بیشتر بدم میومد
ولی با همه این احوال مشت اول هزار تومن

msn دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ

دوتامیم عزیز سلام
توجه نکردی من مشت اول رو قبلا زده بودم یادت نیست
خوب اگه یادت نیست یادداشتهای قبلی رو چک کن
هزارتومن طلب من
راستی D: عزیز خوب بود منتظر بودن زودتر کشف بشه
تابستون خوش

dotamim دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ http://dotamim.blogfa.com

سلام عزیزم
پاک از یادم رفته بود
اتفاقا ضربه کاری بود
حالا منتظر جوابیه ام
تابستون به شما هم خوش بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد