سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

طرح ضیافت

سلام به همه دوستای روزه دار خودم!  

در جریان این طرح ضیافت که هستید؟!!! 

 اون روزی که بچه ها اومده بودن واسه ثبت نام(5شنبه-21مرداد89) یه مرحله ثبت نام واسه اونایی بود که خوابگاه می خواستن بعد یه برگه ای بهشون می دادن یه چیزی توش دیدم که خیلی خنده دار بود و به قول خودمون سوتی؛  

نوشته بود:  

بخشی از مقررات انضباطی خوابگاه: 

 • استفاده از پوشش مناسب در محیط خوابگاه(عدم استفاده از تاپ وشلوارک های مناسب

 • .... 

 • ....  

به نظرتون این یعنی چی؟!!  

یعنی استفاده از تاپ و شلوارک های نامناسب؟!(نچ نچ نچ) 

 از دانشگاه قم بعیده!  

معنی جز این که نمیده خب!  

نظرات 38 + ارسال نظر
نازنین شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ب.ظ


نفس شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ب.ظ http://ishil.blogfa.com

ای بابا خانمی دیگه خیلی ذره بین گذاشتی
من دانشجوی اونجا نبودم ولی خب بعضی خوبیهارو هم داره ها
یه کوچولو خندیدم
مرسی که قلمت شاده

قربونت برم
لطف داری شما:)

dotamim یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ http://dotamim.blogfa.com


معنی جز این که نمیده خب!

نازنین دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ق.ظ

پس شمام به این نتیجه رسیدید که معنی جز این نمیده!
چه اتفاق نظری!

tala دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ http://ziafatandishe.blogfa.com

کجای کارهستید این طرح ضیافت یک تاثیراتی رو بچه ها گذاشته که نگو نپرس خیلی باحاله!

dotamim دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:04 ب.ظ http://dotamim.blogfa.com

uhum

مهرداد چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ http://computerscience.blogfa.com/

سلام، خسته نباشید.
شما لطف دارید. من لینک شما رو به وبلاگم اضافه کردم. خوشحال میشم اگه شما هم لینک بدید به وبلاگ من.

شما هم وبلاگ خوبی دارید، فقط عکس های تو وبلاگ خیلی حجمشون زیاده!
میتونید از طریق سایت http://webresizer.com/ حجم عکس هاتون رو بیارید پایین (عکس ها رو بهینه کنید).
موفق باشید.

لیلا سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ http://lailahamzei.blogfa.com

سلام چطوری؟
وبلاگتون جالبه اما واقعا سنگینه. اینقدر حجمش زیاده که آدم از منتظر موندن برای بالا اومدن اون منصرف می شه
بهتر نیست واسه عکسا لینک جدا بدید شاید حجمش کمتر بشه

hamze چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:12 ق.ظ

بابا مگه شما دیوونه بودین دانشگاه قم رو انتخاب کردین . من با اینکه قم زندگی می کنم اما سمنانو به قم ترجیح دادم .آدم تو دانشگاه قم روانی میشه

نازنین چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام
آره قبول دارم باید یه فکری به حال این عکس ها بکنم
ولی شما همزه عزیز!
مگه دانشگاه قم چشه؟
اینقدر باصفاست این همه خنده دلت میاد؟!!!!
من که راضی ام

hamze جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ق.ظ

سلام راستی این وبلاگ برای ورودی های 88؟ یکی از دوستای قدیم من کامپیوتر 88 میخوونه فک کنم همینجایی که شما هستین (محسن ق) ولی بازم میگم دانشگاه قم بایستی جای مزخرفی باشه و تعجب میکنم چنین بچه های با حالی مثل شما اونو انتخاب کرده باشین. بای

زهرا جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:39 ق.ظ

سلام به همگی .آقایون و خانم ها من فلک زده همین توی دانشگاه قم قبول شدم می خواستم بدونم این دانشگاه چه جوریه نمی دونم چه صیغه ای هست که من دانشگاه سمای بغله خونمون قبول نشدم اومدن اینجا قبول شدم اگه دانشگاش خوب نیست بگید تا من این همه راه رو نکوبم از تهران بیام اینجا.راستی دانشگاتون مختلط هس یا نه خواهشن یکی جواب بده

زهرا جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ق.ظ

این جور که اینا نظر دادن من برم سمای زاهدان بهتر باشه

زهرا جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ق.ظ

نازنین جون نگو این مار ها از دانشگاه شکار کردی.مگه اونجا کجاست توی این همه نظر من یکی رو ندیدم که از این دانشگاه تعریف کنه من از مااااااااااااااااار می ترسم آخه من چرا این قدر بد شانسم حالا از تهران کسی تو دانشگاتون هست یا فقط منه بدبختم

نازنین دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام زهرای عزیزم
شرمنده دیر جواب میدم
خیلیم دانشگاه خوبیه
خیلی باصفاست
فقط مختلط نیست که اونم به نظر من مشکلی نداره طرف ما به جای پسر مار داره همین!
چیز خاصی نیست
hamze :
شمام لطف داری بچه باحال اینجا زیاده فقط جا شما خالیه!
نه ما بچه های علوم 87 ایم چون مختلطم نیستیم آقای محسن نمیشناسیم دیگه
چه توقعاتی داریدا!!!!
امکانات ارتباطی اینجا ضعیفه

نازنین دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ

راستی تهرانی هم زیاد داریم
مشتاق دیدار
منتطریما!
راستی چی قبول شدی؟
شمام علوم ؟

msn دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام
بعد از این همه محدودیت دوستان لطف کردن و به شما حال دادن به جای استفاده از فرصتها این مجالهای ناخداگاه رو زیر سوال میبرید
خوشحال باشید که با اومدن سرپرست جدید دانشگاه اینچنین آزادیهای بیشرمانه ای بهتون میدن
البته جای ناراحتی داره اگه گفتید برای چی؟؟؟

dotamim سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ب.ظ http://dotamim.blogfa.com

آقای msn شما چرا اینقدر عصبانی هستین آخه

dotamim سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ب.ظ

اِ چه خوب آواتاره من فعال شد

dotamim سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ

دانشگاه قم برای اونایی که فاز مذهبی دارن مثل بهشته
ولی اگه مختلط بودن برای کسی ملاک مهمی باشه خوب نیست
البته با گذشت زمان به اون هم عادت میکنه
امکاناتش هم نسبت به اون موقعی که ما قبول شدیم خیلی بهتر شده
با سرویس هم 20 دقیقه با حرم فاصله داره اگه دلتون گرفت خیلی حال میده
سوال دیگه ای هم باشه میتونید رو من حساب کنید

محمد جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.i-is.blogfa.com

سلام به همه بچه های دانشجوی گل
و نویسندگان این وبلاگ
مطالبتون خیلی با مزه و باحال بود
یاد کاردانی خودمون افتادم.
البته چه اتفاقایی که از مهر تو کارشناسی میخواد بیافته و خاطره بشه
شاد و شاگرد اول باشید!!!

زهرا شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام دوباره من فردا میام قم برای ثبت نام اره منم علومم ولی اگه مختلط نباشه که حال نمیده فکر کنم توی کل ایران فقط همین دانشگاه آزاد اسلامی مختلط نباشه سمای بغله خونمون مختلط والی اینجا.........راستی فاصله واحد خواهر و برادران بسیجی چه قدر هست؟

ع.م سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام وب شادی داری قدر نشاط راخیلی بدون من از بوشهر برات مینویسم بهwww.razra.blogfa.comیه سری بزن منتظر پیامتون هستم

نازنین چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ق.ظ

سلام به همه دوستای گل خودم
از لطف همتون ممنونم و برای همتون آرزوی موفقیت دارم تو این سال تحصیلی جدید
زهرا جان فکر کنم شما منظورت دانشگاه آزاد قم هست نه؟
ما دانشگاه دولتی قم هستیم
آزاد فکر کنم مختلط باشه البته دقیق نمی دونم اگه دوستان بیشتر می دونن زهرا جونو راهنمایی کنن

tekrary جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ http://rekrary.blogfa.com

سلام
نه.دانشگاه آزاد هم مختلط نیست...

نویسنده های دیگه وبلاگ رشتشون چیه؟
ساکن قم که نیستید؟؟نه؟؟؟؟

ولی نامردیه.....آخه این چه اسمیه برای وبلاگ انتخاب کردید؟؟؟؟؟؟

حجم عکس ها رو که همه گفتن....
اگه سوالی چیزی در مورد قم عزیزداشتید،خجالت نکشید،بپرسید.

tekrary شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ http://trekrary.blogfa.com

سلام
کسی تو وبلاگ نیست؟؟؟
من اشتباه کردم.مختلط هم هست....

نازنین دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ق.ظ

سلام مجدد
فعلا که نویسنده های این وبلاگ همه علوم کامپیوتر هستن ببینیم تا بعد خدا چی میخواد
من که ساکن قم هستم بقیه هم اگه خواستن خودشون بیان بگن
به اینکه قم هم زندگی می کنم ولی اصالتا قمی نیستم هم افتخار می کنم

dotamim چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ http://dotamim.blogfa.com

سلام
با این توصیفات تکراری قمیه

چه افتخاراته چیپی

tekrary چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ http://trekrary.blogfa.com

سلام
آقا چرا مطلب جدید نمیگذارید؟؟؟نمیدونید چقدر خوشحال شدم وقتی یه وبلاگ قمی دیدم!!!

این طرح ضیافت پوسید...

قم میشینیم ولی اصالتن قمی نیستیم....

"چه افتخاراته چیپی"یعنی چی؟؟
-----------
2 تا م جان فکر کنم شما قمی نیستی....درسته؟
امیدوارم تو قم بهتون خوش بگذره

در پناه حق

dotamim پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ http://dotamim.blogfa.com

اول از همه بگم که dotamim رجیستر شده و فقط باید به این شکل نوشته بشه

منم موافقم یکی باید همت نه پست جدید بذاره
من که ارشد دارم نمیتونم
بهله قمی نیستم
افتخار چیپ هم اشاره به این جمله داره :
"به اینکه قم هم زندگی می کنم ولی اصالتا قمی نیستم هم افتخار می کنم"
مرسی

tekrary پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ http://tekrary.blogfa.com

پس دو تا میم هم نگیم؟(نگم)

لطفاً از اصطلاحات لیسانسی(تازه اونم ترم اولی )استفاده کنید.

نازنین پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

ببخشید یعنی چی چیپی؟!!!
آره که افتخار می کنم اصلا چیپ نیست
شما قم و دوست نداری چرا توهین میکنی؟
مطلب جدید هم خودم براتون یمذارم فقط باید یه چنر روزی صبر کنید اواسط هفته آینده ایشالا
نویسنده های دیگه که ذوق ندارن

نازنین پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ

بابت غلط املایی ها هم شرمنده تند نوشتم

tekrary پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ

صـــلـــوات!!!!

بازم به نازنین خانم....3 تا پست آخری رو نازنین خانم ارسال کرده....

dotamim جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ق.ظ

قصد جسارت نداشتم
هدف مزاح بود

dotamim دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ http://dotamim.blogfa.com

وسط هفته گذشت
مثل اینکه باید خودم دست به کار بشم

tekrary سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ

dotamim جان شاید مطلب طنز بوده و به خاطر شهادت نگذاشتن....؟؟

نازنین سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:56 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااام
حتما امروز فردا میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد