سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

اندر فوائد چادر(یه عکس قدیمی)

نظرات 26 + ارسال نظر
rata-mg.com سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.rata-mg.com

به ما هم یه سری بزنید

WWW.RATA-MG.COM

www.cloves.ir

نازنین سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ

یکی از فوائد چادر همینه دیگه!
به عنوان چترم کار می کنه زیر بارون

شیخ القلم سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ http://fasleqom.blogfa.com

بــــــــــــــله دیگه
راستی یه سری هم به وبــــــــــــــــلاگ من بزنید
تازه تاسیسه

tekrary چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ق.ظ

dotamim چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ب.ظ http://dotamim.blogfa.com

بیشتر شبیه لولو خورخورس
انگار میخوان یه کی رو بترسونن
دعوا نکنید احساسم رو گفتم

دست شما درد نکنه با این احساساتتون

msn یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام
دوتامیم احساست رو درک میکنم وقتی آدما بخواهند از ابزار پیرامونشون سوءاستفاده کنند باید هم ازشون ترسید
البته ماکه نمیترسیم

yeki یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

د..ت د..م

tekrary دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ق.ظ

شما دو تا!!

پس چی شد؟؟جرا نمی ترکونین؟؟!!

dotamim دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ

تکراری جان
ما دوتا طوفانی بود که اومد و رفت

ما دوتا دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام
دوستان و عزیزان و منتظران ما و آقا امام زمان!!!
ابتدا میلاد سالگرد ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) رو خدمت تمام دوستان تبریک و تهنیت و شادباش و ... از اینا گرامیداشت می کنیم.
چون در شرف ماه مبارک و حرام ذی الحجه هستیم بنا به سخن امام راحلمان " ما مکلف به وظیفه ایم نه نتیجه" (ربطش هم به بی ربطیشه) وظیفه خود را بر آن دیدیم تا برای جلوگیری از خین و خین ریزی و اینکه تیر و ترکش طیفونمون به کسی نخوره (مگر برای رضای خدا) فعلن دست نگه داریم و تازه بعدشم که محرم صفره و ....
دیگه اینم از شانس گند شماست.
جدای شوخی ، ترجیح می دیم خودمون یه وبلاگ بزنیم و اونجا شیطنت کنیم.
براتون دعوتنامه ارسال می کنیم.
بگو ایشالله
همه با هم : ایشاللــــــــــــــــــــــه
(بترکه چشم و حسود و بخیل و بیگونه)

tekrary دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:08 ب.ظ

منتظران شما؟؟

tekrary دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:17 ب.ظ

ببخشید زود ارسال شد!ادامه داشت

Dotamim جان
ایول به احساستون

دومی رو هم خوب اومدین

---
یه وبلاگ دیگه؟؟؟؟[

به نظر من همینجا خوبه
البته اگر بلاگفا بود،خیلی بهتر بودااااا

من شاید نتونم بهتون افتخار بدماااا
برای خودم)

نازنین چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام به دوستای گلم
ما دوتا!
ما هم خوشحال میشیم که برید یه وبلاگ دیگه بزنید و اونجا شیطنت کنید!
موفق باشید

رامین چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:25 ب.ظ

خسته نبیتی (سعی کردم تکراری نباشه )

dotamim پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ب.ظ http://dotamim.blogfa.com

مادوتای عزیز ، من یه نفرم
فکر میکنی همه مثل خودت دو نفرن یا بیشتر ؟
به تکراری :
تکراری جان مثل اینکه طوفان بازم اومد و رفت

tekrary پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ

Dotamim جان




ما دوتا سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام
علی آقا شرمنده به خدا! ما مدتی بود ایمیلمون رو چک نکرده بودیم
ممنون از این همه ابراز لطف و اینا
شعراتونم خیلی قشنگ بود

dotamim سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ

مادوتا جان شما واقعا رشته ات کامپیوتره ؟
این جور چیزا رو تو همون میل reply میکنن

tekrary سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ

نازنین یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ق.ظ

سلام
با تاخیر عید قربان رو تبریک میگم و پیشاپیش عید غدیر رو

msn یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:45 ب.ظ

سلام
بعضی اوقات بهتره آدم اگه از چیزی اطلاع پیداکرد پیش خودش نگه داره شاید فقط اون بوده که باید خبردار میشده
دهه ولایت و عید غدیر رو به همه دوستان تبریک میگم

ما دوتا دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ

آخه ما دوتا آدمیم ، و به تبع اون دو تا پیش داریم. الان توضیح می دیم
دقت کن، ننویس آقا ، قبول نیست
من یه دونه پیش دارم اون یه دونه پیش داره ، پس چی شد؟ من یکی، یه دونه پیش دارم . اون یکی هم، به تبع من یه دونه پیش داره، من اگه بذارم پیشم در واقع گذاشتم پیش اون و به تبع اون اون اگه بذاره پیشش در واقع گذاشته پیش من !! الان این شکلی اید دیگه؟
پس چی شد؟
پیش من = پیش اون
و به تبع اون وقتی تعدا پیش ها از یکی بیشتر شد به تبع اون دیگه آب که از سر گذشت چه یه وجب چه صد وجب، یعنی به تبع اون پیش من و تو= پیش من و اون و تو= پیش همه ی ما! قبول داریم پیش تو پیش شد پس اگه متوجه نشدین اشکال نداره، فقط بگین گجا و گدوم قسمت رو که یه بار دیگه توضیح بدیم.
به تبع اون سوالاتونو بپرسید.
بچه ها سوالاتونو بپرسید
بچه ها سوالاتونو بپرسید
بچه ها سوالاتونو بپرسید
بچه ها سوالاتونو بپرسید
بچه ها سوالاتونو بپرسید
بچه ها سوالاتونو بپرسید
بچه ها سوالاتونو بپرسید
بچه ها سوالاتونو بپرسید
بچه ها سوالاتونو بپرسید
بچه ها سوالاتونو بپرسید
....

ما دوتا دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ب.ظ http://madota.87@gmail.com

ما دوتا پذیرای نگاه، آغوش و دستان پرمهر و گرم شماست

tekrary دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 ب.ظ



نازنین سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ق.ظ

msn یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد