سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

وام شهریه

 

" اختصاص 250میلیارد تومان وام شهریه دانشجویی درسال89 "

 

 دکتر محمود ملاباشی، معاون دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مصاحبه مطبوعاتی اعلام کر د:. از 120 میلیارد تومانی که به وام شهریه اختصاص یافته بود به دلیل محدودیت منابع مالی تنها 85 میلیارد تومان تخصیص یافت اما امسال این میزان در مصوبه مجلس به 250 میلیارد تومان رسیده است که رئیس جمهور نیز دستور تخصیص 100 درصدی آن را صادر کرده است. (اردیبهشت۸۹)

 

بنا به خبر فوق دانشجویان  باید این ترم وام داشته باشند ولی خب چرا وقتی میری حسابداری و امور رفاهی میگه هنوز خبری از وام نیست معلومم نیست که خبری بشه؟!!!! 

این چه وضعیه؟؟ 

تازه ۲۱ هزار تومان هم از دانشجویان شبانه زیادی این ترم و ترم های آینده میگیرن برای خدمات ورزشی.فرهنگی و... (که ما هیچ کدومشو ندیدیم)

 پس ما دانشجوها شدیم تامین کننده بودجه دانشگاه!  

این طور نیست؟

 

باز هم با پیگیری های شورای صنفی دانشجویی قرار به این شد که فعلا این۶۰۰/۲۱تومن رو نریزیم من که دیروز فیش شهریه ام رو بدون این مبلغ ریختم اینقدر حال کردم زیر بار حرف زور نرفتیم(دمشون گرم بچه های شورای صنفی)

مسجد دانشگاه فقط دهه اول محرم برای خواهران

 

بعد از پیگیری های زیاد بچه های شورای صنفی نهاد قبول کرد تا از محرم مسجد به روی خوهران باز باشد ولی با استقبال گرم خواهران و ظرفیت بالای برادران به این نتیجه رسید که این قضیه رو کنسل کنه

یعنی سهم ما از مسجد دانشگاهمون فقط دهه اول محرم بود اونم که ۳-۴ روزش به تعطیلی خورد

واقعامتاسفم!

آش امروز و استقبال گرم خواهران

به دلیل کم جنبه بودن بعضی ها این مطلب پاک شد(عکس حذف شد)

دانشکده علوم پایه

 یه نقل قول:

"امروز (روز دانشجو،16ام)استادمون داشت درس میداد و روی سکوی چوبی داشت قدم میزد و درس و توضیح میداد. جایی که استاد وایساده بود یه دفعه خالی شد و چوب پوسیده شسکت و پای استاد رفت توی چوب آقا انقدر خندیدیم که حد نداشت

کلاس 204 دانشکده علوم پایه" 

  

نقل قول درسته؟ 

تصور کن اون لحظه رو کر کر خنده است 

دیگه واجب شد یه سری به دانشکده علوم بزنیم

روز دانشجو مبارک!!

قبل از عمل 

 

 

 بعد از عمل