سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

انتخاب واحد یا به قول بچه ها برداشت واحد!

این چه وضع دانشگاهه؟؟!!!!!!! 

کسی میدونه؟ 

 کی گفته نباید دانشگاه روزای پنجشنبه کلاس برگزار بشه؟ 

یکی دیگه میخواد بره خوش بگذرونه بعد بدبختیش واسه دانشجوئه!

الان رشته ما یه جوریه که بیشتر استاداش از تهران میان اونم پنجشنبه حالا به خاطر این تصمیم جدید دانشگاه ما از استادای خوبمون محروم میشیم!!!! 

چرا؟ 

مثل استاد ایزدپرست و.... 

بعد درسایی که با اونا بوده میفته دست استادای دیگه خود دانشگاه مثل پایگاه داده!

بعد هیچکی اعتراض نمیکنه تندی هم تا انتخاب رشته میشه میرن برمی دارن میگن خب چیکار کنیم دیگه باید برداشت!!!!!!!!   

نمیدونم باید چی گفت! 

نظر شما چیه؟

نظرات 18 + ارسال نظر
ما دوتا دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ب.ظ http://madota.87@gmail.com

سلام
هیچی !! ما آپ کردیم!

qomkhatere.blogfa.com

احسان دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.eshgheironi71.blogfa.com

اخه این دانشگاه چیش درسته که انتخاب واحدش درست باشه اصلا غصه نخورید فقط این دوره رو یجور طی کنید بچه های دانشجو

نازنین سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ق.ظ

خب عزیز من بقیه هم اینجوری فکر میکنن که هیچکی اعتراض نمیکنه دیگه!
فقط طی کردن این دوره مهم نیست که باید یه چیزی بفهمیم از درسامون!

محمد سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ

آخه عزیز من تو داری واسه کی روزه می خونی؟
واسه یه مشت دانش آموز که تنها فرقی که با 3 4 سال پیششون کردن اینه که تو خیال خودشون و واسه کلاس گذاشتن می گن ما دانشجوییم؟
اینا اومدن تو بزرگترین دبیرستان موجود و دارن از این فکر و خیالشون لذت میبرن
به قول یکی از دوستان اکثر دانش آموزانی که از اینجا فارغ التحصیل میشن یه مشت آدم تو سری خورن که هیچ فایده ای ندارن
ولی اون دانشجویان حداقل خیلی خوب یاد میگیرن که چطور از حق خودشون دفاع کنن
من همینجا از دانشگاه تشکر می کنم واسه این زحمتی که میکشه

وحید سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ب.ظ

خوب شد از دانشگاه رفتم و این روز ها رو ندیدم.

با آرزوی موفقیت برای بازماندگان

ما دوتا پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ق.ظ http://madota.87@gmail.com

اگه روزه رو می خونن ، روضه رو چه کار می کنن؟! لابد .... (برداشت آزاد است.)

نازنین پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ

محمد پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ب.ظ

اونو نگاه میکنن

alishyar جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام
چه زود آپدیت شد
میخواستم یه پیشنهاد بدم برای اینکه وبلاگتون اکتیو تر بشه البته اگه نگی به تو چه
هر 2 هفته یا هر ماه یه بار یه نظر سنجی بزار رو وبلاگت
مطمئنم تعداد نظرات بالای 100تا میره
من خودم با یکی از این استادای کامپیوتر(دیانت)درس داشتم واقعا تا الان استاد به این باحالی نداشتممثل همین عکسه است

نه من هیچ وقت چنین جسارتی نمیکنم
خب آخه من دست تنهام درسام هم زیاده نویسنده های دیگم که خیلی باحالن!
باشه در مورد نظرخواهی هم فکر میکنم ایده خوبی بود
مرسی
غیبت استاد نداریم اونم دیانت جون!!!!!
بچه باحالیه انصافا

سعدی قرن 21 شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ http://adabiatpersian.blogfa.com/

سلام
یادم است
مدرسه باغ آزادی بود
همه چی عالی بود
کم کمک دور شدم از آنجا
رفتم ز پله سنجش بالا
آمدم دانشگاه (دانشگاه ؟!!! )
به محیط خشن آموزش
کار ما نیست شناساییمسئول غذا
کار ما شاید این است که در مرکز قم غم بخوریم

جالب بود
مرسی

سعدی قرن 21 شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ق.ظ http://adabiatpersian.blogfa.com/

یه سوال
چرا بچه های کامپیوتر عشق blogsky دارن
یه سوال دیگه
شما با شورای صنفی خواهران در ارتباطید؟(یعنی باهاشون رفیقید؟)
و یه سوال دیگه ندارم

محمد شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ

عزیزم بچه های علوم کامپیوتر هیچ کدوم عشق blogsky ندارن فقط صاحب این وبلاگ عشقش اینه

نازنین یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ق.ظ

آقا چرا سوالات شخصیتونو اینجا میپرسید؟
کی گفته من عشق بلاگ اسکای ام؟
تکذیب می کنم
آره با بچه های شورای صنفی هم رفیقیم از اونها هم سوال داشتید؟

بچه خوب سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ب.ظ

یعنی واقعا اینو از ته دلت گفتی؟!!
سید محمود ایزدپرست استاد خوبیه؟!!
میشه نظرتو در مورد علی‌محمد خان پورپاک و غلامحسن خان شیردل هم بگی؟

نازنین چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ق.ظ

تا ببینیم منظورشما از خوب بودن چیه و منظور من چی؟!
من در مود آقای ایزد پرست وقتی میگم خوبه یعنی خوب درس میده نه چیز دیگه!
ولی وقتی در مورد دکتر پورپاک میگم عالیه یعنی خیلی دوسش دارم،اخلاقشو میگم،ادب و احترام وفرهنگشو میگم و...
در مور دکتر شیردل هم صحبت نکنم بهتره!

سعدی قرن 21 چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ب.ظ http://adabiatpersian.blogfa.com/


سلام
اگه دانشجوها از وضعیت واقعی دانشگاه خبردار بودن من همشونو جمع می کردم یه جا و بعد از روضه ( یا روزه ) خوانی بهشون می گفتم برید یه فکری واسه خودتون بکنید.

کاشکی همه رو می فرستادن شهر خودشون درس بخونن - اخ خدا یعنی میشه اون روزو ببینم

( هر آن دانشجو که می بندند در قم بالش را
کجا دانند دیگر دانشجویان حالش را !!!!!!!! )

iranianphilosop سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ http://ketabnak.com

دروست می شود انشاء الله من در تهران جنوب در می خوانم شهرک غرب همه جا انتخاب رشتش مشکل داره.

زهرا پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:59 ق.ظ

منم 2 سال عمرم اونجا تباه شد.
حالا دیگه وقتی میخام برم تهران از اتوبان ساوه میرم ک چشمم از دور هم به قم نخوره. برای همه چی بما دق دادن. خدا ازشون نگذره. چون من نمیگذرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد