سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

برف امسال و دانشگاه قم

 

البته اینجا واحد خواهران دانشگاه قم هستش

نظرات 25 + ارسال نظر
mora سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.facebook.com/pages/Qom-Uni/167708316598830

http://www.facebook.com/pages/Qom-Uni/167708316598830

از این پیج و عکس ها هم دیدن کنید

tekrary جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ب.ظ

s شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ق.ظ http://razi1234.blogfa.com/

,,, یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ب.ظ

face book ke filtere

احسان چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ق.ظ http://www.eshgheironi71.blogfa.com

ALISHYAR یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ

چرا امتحانهای دانشگاه ما اینقدر دیر شروع میشه که اینقدر دیر تموم بشه
خودم نفهمیدم چی گفتم
تمام دوستای من از دانشگاه های دیگه الان دارن تعطیلات بین دو ترم میگذرونند تازه ما 2 هفته دیگه امتاحان داریم بعدشم ترم جدید
واقعا عکس قشنگیه
فقط مواظب باش به جرم نشان دادن منطقه ممنوعه دسگیرت نکنن

نازنین دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ

تازه اونم چی؟
۱۲ام آخرین امتحان هست بعد ترم جدید از ۱۶ ام شروع میشه!!!
خیلی باحالن
فکر کردن کسی میاد

سمیرا جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:07 ب.ظ

ایول بازم شهر خودمون.ما که تبریزیم هیچی ندیدیم امسال.من هم رشته ای و هم شهریتونم تو دانشگاه تبریز. ایول همه یcsها

msn شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ب.ظ

salam
ma 16 ham emtehan darim
chi fekr kardid?
inja qomeHa
ma ham chanta film az barfe daneshGah darim vali chon az ghesmate mamnoe hastesh(be ghole refighemoon) nemitonim neshonetoon bedim

منطقه شما که ممنوعه نیست!
چقدر هم بچه ها نیومدن!
امروز اومدم دانشگاه واسه تداخل یکی از درسام دیدم دانشگاه شلوغ
همه کلاس هام تشکیل
ولی کلاس ما تشکیل نشد کلاس خالی خالی بود اینقدر حال داد

ZOROO یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ http://DANESHJU-EFRATI.MIHANBLOG.COM

سلام منم دانشجوی دانشگاه قم هستم
ممنون میشم اگه لینکم کنید وگه گاهی سربزنید
باتشکر
ZOROO

مانی یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام دوستان من اهل قمم اما دانشجوی دانشگاه کاشانم رشته ی مهندسی عمران دوست داشتم دانشگاه قم قبول میشدم آخه چندتا از دوستام اونجان راستی این عس برفیتم قشنگه نازنین خانوم راستی از دانشگاه قم بیشتر برامون بگو ببینم به درد بخور هست یا نه؟

alishyar دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ

در جواب نازنین خانوم که گفته بود امتاحانا 12 هم تموم میشه اصلا این طور نیست
من خودم صبح روز 16 هم امتحان داشتم
فک کنم تنها دانشگاهی که تاریخ شروع ترم جدیدش با آخرین امتاحانش تو یه روزه دانشگاه ماست
البته تعجبی نداره
در جواب اون اقایی که گفته من عمران دانشگاه کاشان میخونم بگم که اصلا فکر مهمان گرفتنم تو دانشگاه قم نکن چه برسه به انتقالی!!!!!!!!!!!!!

مانی دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ

یعنی واقعا ـآ 16 امتحان داشتین تو دانشگاه قم؟

msn دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ

salam
ma az mantagheye shoma dar rozHaye barfi film darim





آره ه ه؟
چه زرنگ شدی شما!!

tekrary سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ب.ظ

دانشگاه آزاد هم میان،نمیان
معلوم نیست!

نازنین چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ق.ظ

سلام
دانشگاه قم که عالیه به حرفشون گوش نده خیلی باحاله!
این همه عجایب میای می بینی مگه بده!
خدایی من نمی دونستم تا 16ام امتحان بوده!!!!
امتحان چی بوده حالا؟

مانی چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام بچه ها دانشگاه قم معماری داره؟ من از دانشگاه زیاد خوب نشنیدم به جز عجایب به قول نازنین یعنی چیزی واسه تعریف نداره من میخواستم انتقالی بگیرما

MSN سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام
امروز برا شکایت به تعداد کم دروس قابل حذف و اضافه رفتیم دفتر عتیق کلی سرو صدا کردیم
البته به نتیجه دلخواه نرسیدیم
ولی کارمون راه افتاد قرار شد تمام درخواستهامون موافقت بشه

نازنین سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ

إإإإإإ؟؟؟؟؟!!!!
شمام جزء اون اعتصاب کنندگان بودید که نوبت نشناختند و زدن تو صف!
حالا چی شد اینقدر صدا کردید الکی؟!!
آخه تو این دانشگاه کی به حرف آدم گوش میده؟!!!!
من اون زمان که ثابتی بود همه ی این حرفای شما رو بهش زده بودم
کی اثر داد؟
هیچکی!
البته عتیق فرق داره
منم بعد از این که شما رفتید حرفاتون و تایید کردم
جواب آقای عتیق امیدوارکننده بود!
کلا کارش درسته!

محمد سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ

نه بابا کجا کارش درسته چون زورش به اساتید نمیرسه دانشجوهارو کرده وسیله و
میری انتخاب واحد می کنی میبینی نزدیک به 90 درصد دروست رو نمیتونی برداری چون گروهت و اساتیدت کار نکردن بعد تو حذق و اضافه باید برداری طبق معمول حالام که این به اصطلاح آقا برداشت حذف و اضافه رو قانون مند کرد میمونی اون 90 درصد رو چیکار کنی باید بری دعوا(البته من تو همون انتخاب واحد موفق شدم درسامو درست کنم) بیچاره اونا که نتونستن

یه مثال واست می زنم که بدونی جریان دستت بیاد:
" پلیس راهنمایی رانندگی وقتی میتونه وسایل نقلیه رو واسه اینکه از چراغ قرمز گذشتن جریمه و ازشون انتظار رعایت قانون رو داشته باشه که اون چهارراه چراغ 3رنگه مقدس رو داشته باشده" مام الان تو این دانشگاه اون چراغ رو نداریم چطوری باید از قوانین پیروی کنیم؟؟؟

alishyar سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

معلم یک مدرسه به بچه های کلاس گفت که میخواهد با آنها بازی کند . او به آنها گفت که فردا هر کدام یک کیسه پلاستیکی بردارند و درون آن به تعداد آدمهایی که از آنها بدشان میآید ، سیب زمینی بریزند و با خود به کودکستان بیاورند.

فردا بچه ها با کیسه های پلاستیکی به مدرسه آمدند.

در کیسه‌ی بعضی ها ۲ بعضی ها ۳ ، و بعضی ها ۵ سیب زمینی بود.
معلم به بچه ها گفت : تا یک هفته هر کجا که می روند کیسه پلاستیکی را با خود ببرند.

روزها به همین ترتیب گذشت و کم کم بچه ها شروع کردند به شکایت از بوی سیب زمینی های گندیده. به علاوه ، آن هایی که سیب زمینی بیشتری داشتند از حمل آن بار سنگین خسته شده بودند.

پس از گذشت یک هفته بازی بالاخره تمام شد و بچه ها راحت شدند.

معلم از بچه ها پرسید : از اینکه یک هفته سیب زمینی ها را با خود حمل می کردید چه احساسی داشتید؟
بچه ها از اینکه مجبور بودند ، سیب زمینی های بد بو و سنگین را همه جا با خود حمل کنند شکایت داشتند.

آنگاه معلم منظور اصلی خود را از این بازی ، این چنین توضیح داد: این درست شبیه وضعیتی است که شما کینه آدم هایی که دوستشان ندارید را در دل خود نگه می دارید و همه جا با خود می برید. بوی بد کینه و نفرت قلب شما را فاسد می‌کند و شما آن را همه جا همراه خود حمل می‌کنید. حالا که شما بوی بد سیب زمینی‌ها را فقط برای یک هفته نتوانستید تحمل کنید پس چطور می خواهید بوی بد نفرت را برای تمام عمر در دل خود تحمل کنید؟


قشنگ بود
مرسی

نازنین شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ب.ظ

آره خدایی
واسه ما که هم تداخل داشت هم کسی نمیدونست آخر باید چی برداره
خیلی داغون بود
اتفاقا اینو بهش گفتم که با این وضعیت چرا اینجوری کردید 2تا درس حذف و 2تا درس اضافه هی بریم نامه بگیریم!!!یعنی چی؟
ما بیشتر انتخاب واحدمون افتاد حذف و اضافه!
میگفت تازه ترم های بعد دیگه با نامه هم نمیشه بیشتر برداریدخیلی باحالن!
گفت یه کاری میکنیم تو همون انتخاب واحد بتونید انتخاب کنید مشکل نداشته باشید(ببینیمو تعریف کنیم)
تازه من به خاطر اینکه روز آخر استاد لکی زاده نبود تا بهم نامه بده نتونستم یه درس رو بردارم
کی حالا جواب گوئه؟

مانی شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام وای نبودی نازنین ببینی من به اتفاق پدر و مادرم دوشنبه ی گذشته که جشن اساتید بود دانشگاه قم دعوت بودیم تالار مفید این مسئولای دانشگاتون چقدر از خود متشکرن!!!!فکر کردن مسئوله دانشگاه کمبریجن

msn یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام
اولا ما تو نوبت نزدیم
من خودم قبل از بچه ها رفتم و به اطلاعشون رسوندم که می آییم
بعدشم اگه مشکل شما هم بود چرا همراهی نکردید
خوب همین کارهارو میکنید که قراره تابستون که کسی دانشگاه نیست بین دو واحد دیوار بکشن!!!

نازنین یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ

لازم نبود بیام بین اون همه پسر اعتراضم رو بگم!
شما که رفتید خدمت خود آقای عتیق گفتم که خواهران هم همین مشکلات رو دارن و....
بله!
دیوار بکشن مهم نیست!
الان مگه فرقی میکنه با وقتی که دیوار باشه!
بذار راحت باشن عقده هاشونو خالی کنن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد