سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

دانلود ربنای استاد شجریان

سلام به دوستای گلم

ایشالا که طاعات و عبادات اتون قبول درگاه حق تعالی قرار گرفته

و سر سفره افطار یادی از ما هم کرده باشید

آهنگ ربنای استاد شجریان را اینجا میذارم تا بردارید

من که خیلی دوسش دارم

برای دانلود روی خود کلمه ربنا کلیک کنید

نظرات 10 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ

tekrary سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ

خییلیییی ممنون

نازنین چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ق.ظ

خواهش می کنم

montaghed پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام
یه سوال دارم تو یکی از اون دو نفر علوم کامپیوتریا نیستی که گروه ما دوتا رو دارن.
جوابمو بده
یا به ایمیلم
یا تو المیت برا منتقد نظر بذار.
ممنون.
روزه هاتم قبول باشه

سلام
نه نیستم
خدا نکنه!
من شخصیت خودمو بیشتر دوست دارم!
حالا چرا این فکر و کردی؟

alishyar پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ

یادش به خیر پارسال که به قول خودشون صدای استاد رو ممنوع کردن سایتی نبود که ربنای استاد شجریان توش نباشه

نازنین جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ب.ظ

ممنوع نکرده بودن خود استاد گفته بود حق ندارید از صداو سیما صدای من و پخش کنید!
سیاست و قاطی حتی هنر هم میکنن تو کشور ما!
هرساله چند تا از این اساتید رو در زمینه های مختلف از دست می دیم!فقط به خاطر بچه بازی های سیاست!
فقط میشه تاسف خورد!

منتقد شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ

آخه بعضی از عکساتو قبلا دیده بودم.

نازنین شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ

یعنی چی؟
کجا دیده بودی؟
بعد اینکه یه سری از عکس ها رو دیده باشی دلیل بر این میشه که من یکی از اون 2تام آیا؟!!!!!

علی پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ق.ظ http://ww2.blogsky.com

hi
hichi jaye rabanaye ostad ro nemigire

موافقم

shadi سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ http://Tizpardazanehamyar.blogfa.com

سلام بچه ها ایا کسی از شما هست که برا کنکور یا برا دانشگاهش کتاب لازم داشته باشه اما نتونه تهیه کنه؟
برا سفارش کتاب (سفارش از تهران) به ادرس زیر می تونید برید....
Tizpardazanehamyar.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد