سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

انجمن علمیD:

اینم یه عکس که از یکی از بچه ها گرفتم!

دستش درد نکنه خلی باحال بود!

گفتم اسم صاحب اثر رو ذکر نکنم نامردی میشه!(برادر محمد اشکیتی(علوم کام87))


نظرات 9 + ارسال نظر
tekrary یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ق.ظ

نازنین یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ

mohammad دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ

sharmande yekam tar shod ,,chand baram azaye mohtarame heiiat elmi rad shodan nadidano nafahmidan dastan chie,, neshun mide cheghad delsuzo peygir hastan baxe heyaat elmi...

پررو چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ

[:S016:سلام.من دنیایی از سوتی های دانشگاهو دارم اگه میخوای خبرم کن

نازنین چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام
آخه شما که نه میل دادی نه آدرس وبلاگی!
من از کجا خبرت کنم؟
اگه دوست داری همکاری کنی برام ایمیلتو بذار یا همین جا یا تو قسمت ارتباط با مدیر وبلاگ(رو عکس ام کلیک کنی میاد)
ممنون

tanha پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ق.ظ

تو دانشگاه همین یکی کم بود

ما دوتا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

واقعا یعنی چی؟؟ همه ی امکانات باید واحد برادران باشه؟؟

paniz دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ

اخه این چی بود ؟ خجالت داره

paniz دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ب.ظ

چطوری میتونم عکس بزارم؟؟؟؟؟؟

سلام دوست عزیز
به ایمیل من بفرستید اسم و مشخصات هم بنویسید من میذارم
یا اگر دوست دارید نویسنده دائمی وبلاگ باشید ، هم مشخصات رو بنویسید و بفرمائید که این درخواست و دارید
nazanin_eli_68@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد