سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

نمازخانه وسط سلف

 

یه نمازخونه کوچیک بعد از پیمودن سه طبقه ! اون بالا بالاها!گذاشتن اونحا که جو زیادی روحانی بشه!

جدیدا برای رفتن به نمازخونه اید از سلف هم عبور کنیم  

چه مشقت بار

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.omraneqom.blogfa.com

نازنین خانم حتما یه چیزایی درباره غذای روح شنیده بودن این طوریکردن...

از این پستا تو وبلاگ ما خیلی استقبال میکنن اگه تو وبلاگ ما هم بزارید.....

نازنین پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ب.ظ

آره واقعا!

محمد جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ http://sagheb71.blogfa.com

و این جاست که حدیثی از دل دانشگاهی ارزش مدار
بیرون می آید.
"اول وجود بعدا سجود"

tekrary جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:33 ب.ظ

ناشناس یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام.ممنون .اما به نظرمن اگردانشگاه به این بدی که شما میگی باشه.پس وبلاگ شماتعجبه که تاحالا بسته نشده!!!!!!!ضمنا قبلش بگم من لیسانسموتوی همین دانشگاه گرفتم واگرخدابخوادخیلی دوست دارم ارشدم اینجابگیرم.هیچ نسبتی ام باکارمنداورییسای اینجاندارم.اینجورکه معلومه شماازدانشگاههای دیگه خبرنداری وفقط مشکلت تفکیک دانشگاهه....!؟

سلام دوست ناشناس من!
چرا باید وبلاگ من بسته میشده!جز حقیقت چیزی رو به نمایش نذاشتم!
چرا اتفاقا من از دانشگاه های دیگه هم خبر دارم چند تاشونم رفتن دانشگاه ما از نمونه های نایاب هستش!
عکس هایی که میذارم هم هیچ کدوم به تفکیک ربط نداره نمیدونم چه جوری شما به این نتیجه رسیدی من با تفکیک مشکل دارم!

کلوب دانشگاه قم دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.cloob.com/clubname/qomclub

سلام
شما کلوب دانشگاه قم عضو هستی؟
میخواستم دعوتت کنم به کلوب دانشگاه قم تا بیای اونجا و توی بحث های شاد ما شرکت کنی
اگر به دعوتم جواب بدین ممنون میشم؟

نازنین سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام
کلوب دانشگاه قم فکر کنم عضو هستم
آره هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد