سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

یخچال دانشجویی در دانشگاه قم

  

 

(خوابگاه ۲پسران)

باز هم آسانسور!

نیست ظرفیت آسانسورها بالاست و بچه ها سوار نمیشن(از جهت همون خطر سقوط) گفتن این کنده درخت رو بذاریم آسانسور خالی نره بالا و پایین!حیفه! 

عجب!!!!!!

 بعد اون وقت استفاده غیر شخصییش چه جوره؟!!!! 

هدیه روز دانشجو

هوالرئوف

هرگز به من نگو که شما ساده اید و با این سخنان روحانی شما را می فریبند و به مهلکه می افکنند. این همه خلوص را فطرت بیدار انسانی نمی تواند در نظر نگیرد. کسانی که در اینجا هستند به کدام امید از راحتی شب و روز خود در تهران صرف نظر کرده اند و به اینجا آمده اند؟ شبهای سرد اینجا را تحمّل می کنند و روزهای گرم یا لااقل پر گرد و خاک که اینها تنها قسمت های طبیعی اینجاست! رزمهای فراوان که البته در اینجا کم است امّا در گردان های دیگر غوغا می کنند. همه این بچه ها این چیزها را می دانند پس چه چیز آنها را به اینجا می کشاند؟! شبهای عملیات در وهله اول وحشتناک است پس چه چیز آنها را اینجا می کشاند؟ به قول یکی از بچه ها حمله ها هم دیگر جاذبه خود را از دست داده است. بله اگر تحقیق کنیم هیچ جاذبه مادّی در حمله و جبهه و جنگ نمی بینیم؛ ولی آنچه که این موجود وحشی را تا این حد مقبولیت می بخشد جاذبه مادّی نیست. اگر می بینیم روز به روز بر آمار اعزام ها افزوده می شود نه به خاطر تیر و تفنگ است بلکه علّت اصلی آن است که بعد از چند سال که از جنگ می گذرد، این جماعت جنگ را با فطرت خویش سازگار یافته اند؛ این اصل مطلب است و همه آن.

من می روم امّا اگر زنده برنگشتم، به یاد محسن فاطمه گریه کن و اگر سلاح دشمن قلبم را پاره پاره کرد، به یاد حسنش گریه کن و اگر تیر بر تارک سرم خورد و آن را دو نیم کرد، به یاد شوی فاطمه گریه کن و اگر بدنم را پاره و لهیده یافتی، به یاد حسینش گریه کن ولی اگر جسمم را دیگر هرگز نیافتی، به یاد فاطمه گریه کن که من نیز به یاد او بارها گریه کردم و همیشه گریه خواهم کرد؛ چون از او مظلوم تر سراغ ندارم.

اینک من می روم تا انتقام سیلی زهرا بگیرم.

شهید منصور کاظمی

رشته : مکانیک- دانشگاه تهران

تاریخ شهادت : *13/12/65

محل شهادت : شلمچه

منبع: وبلاگ میزگرد 89

اینم از دانشجوهای دانشگاه قم!

 

 

تازه اونم تو چه کلاسی اینو نوشتن!!!!! 

آخه تو همچین کلاسی استادی میاد حالا خواه متشخص خواه غیرمتشخص!  

حسین...

هرچه دارم ازتو دارم یاحسین                         هرچه خواهم ازتوخواهم یاحسین 

 

التماس دعا... 

ایام سوگواری تسلیت باد

بهـارِ بـاغِ دل از گریـه محـرّم توست

بهشت، برگ گلی از شراره غـم توست
محرمت بـه من احرامی سیـه بخـشید
کسی که مَحرم این جامه گشت، محرم توست

میزبانی به دانشگامون رسید

 

 

 به علت کیفیت بالای زمین والیبال

دانشگاه قم میزبان سوپرجام دانشجویان جهان دررشته والیبال شد.هوراااا... 

(منبع عکسهاوبگاه شورای صنفی دانشگاه قم میباشد)

کلاس اخلاق در نمازخانه

بچه های ادبیات رو بخاطر کمبود کلاس می برن حیاط دانشگاه ما هم چون کلاسمون واسه امتحان رزرو شده بود بالاجبار رفتیم نمازخانه در جلسه کرسی های آزاد اندیشی 

کی میخواد این دانشگاه دانشگاه بشه من نمیدونم! 

اتلاف انرژی

ببین چقدر این اتاق ها گرم شده که طرف مجبور شده پنکه روشن کنه تو این سرما و باد و بارون 

آخه به جای اینکه بودجه دانشگاه رو اینجوری خرج کنید خرج کتابخونه کنید خرج.....