سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

صف بانک در اولین روز انتخاب واحد

روز انتخاب واحد که همه میرن بانک شهریه بریزن بانک فقط یه کارمند داشت.(البته بعد 10 ایشون تشریف آوردن)

یانک پر از جمعیت بود .تازه حراست ام اومد گیر داد از بس صف دخترا و پسرا طولانی بود

البته عکس ها خیلی واضح نیست(شرایط مساعد نبود واسه عکس گرفتن)

دیگه به بزرگواری خودتون ببخشید

نظرات 22 + ارسال نظر
سید مهدی ابطحی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

وبلاگ خیلی خوبی دارین. برام خاطرات شیرین دانشگاه قم رو زنده کرد ( 10 سال پیش). براتون آرزوی موفقیت می کنم.

امیر سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.omraneqom.ir

یعنی اینقد شلوغ بود.....

چه جوری عکس گرفتین...؟

نازنین سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام
مرسی نظر لطف شماست!
خوشحالم که وبلاگم حداقل یه فایده داشت
شاید خود من هم 10 سال دیگه بیام به وبلاگم سر بزنم و همین حس شما رو داشته باشم!
خیلی قشنگه

نازنین سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ

از بانک که اومدم بیرون از پشت در دیگه!مشخصه با چه مشقتی عکس گرفتم

مجید چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام
منم مثل سید فقط دو سه سال کمتر
شما الان تو اوج امکانات ورفاهید
ما برا آب شیرین میرفتیم شهر
برا سایت نوبت میگرفتیم مثل نوبت متخصصان کمیاب
برا سرویسهای رفاهی صبر میکردیم مینی بوس خانما برگرده مارو ببره حرم
و...........و............
دوست دارم بیشتر باهاتون اشناشم
میل بدید
منتظر میلتون میمونم
خدانگهدارتون

محمد چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام نازنین میخواستم اززحمت بیدریغ شمادرمعرفی وتجدیدخاطر دانشگاه به بعضیها تشکرکنم و ازجنابعالی دعوت به همکاری میکنم (ستادجستجوی اماکن مفقودشده یاگمنام)

نازنین چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ


محمد:
نه فعلا وقت ندارم سرم شلوغه نمی تونم باهاتون همکاری کنم
(دوستانی که نام رایج دارند همراه اسم فامیل هم بکار برند تا من بدونم دارم با کی صحبت می کنم مثل اسم محمد)
آره واقعا قبول دارم الان خیلی بهتر شده ولی هنوز هم نیاز به نظارت داره!
الان من خودم سال آخرم به نسبت سال اول که اومدم بهتر شده
البته اینم بگم که از نظر آموزشی نسبت به سال اول صد درجه بدتر شده

مجید سعادت چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام
فرمودید ترم اخر
من کارشناسی وارشدمو این دانشگاه خوندم
انشا الله دکترا سال بعد بازم قم
بازم دانشگاه قم
خاطراتم از دانشگاه زیاده
قبلا هم گفتم
وقت کردید میل بدید
همشو براتون مستند میفرسم
خاستید سوتی یا واقعی استفاده کنید
واقعا زحمت می کشید
اینم یه نوعشه
خاطراتم تو حوزه ریاست مرحوم قاضی وسایر وابستگانه
مزاحم شدم
ببخشید

نازنین پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام
ایشالا دکترا هم قبول میشید دانشگاه خودمون
بهتون میل زدم ولی گفت آدرس ایمیل مشکل داره
ایمیل من اینه:
nazanin_eli_68@yahoo.com
خوشحال میشم از خاطراتتون استفاده کنم

کاش مےشد خدا را بوسید... جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.razizadeh7.blogfa.com

دانشکاه قم است دیگر...

محمد یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام من ترم اولم میخواستم یه دوست دخترواسه خودم پیداکنم تادرد دوری وغریبی روراحتترتحمل کنم.میخواستم ازتون کمک بگیرم میشه کمکم کنید .خیلی ممنون میشم اگه واسم آستین بالا بزنید

نازنین یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ

اشتباه اومدی حاجی!هم دانشگاه رو هم وبلاگ رو!
اگه دنبال دوست دختر بودی باید می رفتی دانشگاه مختلط!
اینجا کارت سخت تر میشه!
فکر نکنم این جا هم شبیه بنگاه دوست یابی باشه!

مجتبی رضایی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.cinemavetoos.blogfa.com

اکران فیلم اسب حیوان نجیبی ست برنامه امشب پردیس سینما وتوس قم
فیلمی از عبدالرضا کاهانی با بازی رضا عطاران . حبیب رضایی.پارسا پیروز فر.مهتاب کرامتی.اشکان خطیبی.باران کوثریو صدای پانته آبهرام و کارن همایونفر

محمد سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ

راست میگی اینجامثل زندان ازهمه چیزمحرومیم مردیم ازبس تبعیض بین ماقائل شدند ماکه اغده ای شدیم ان شائالله انتقالی بگیرم برم مشهدخودمون که مجبور نشم هرشب کف دستی بزنم

احمد پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ http://badriyun.blogfa.com

نازنین خانوم مثله همیشه وبلاگت عالیه!!
من به نوبه ی خودم عذر خواهی میکنم بابت حرف محمد نامی که دنبال gf میگرده!!!!!!!
مثله این که از جنبه هیچ بویی نبرده!!!!

یه سر به وبلاگ نو پایه ما بزن
فعلا

vahid جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام
توی وب سایت دانشگاه قم یک سوتی بسیار بزرگ هست . با استفاده از اون میشه اطلاعات هر کسی رو در آورد . اگه خواستید یک سری از عکس دانشجویان را بهتون بدم

نازنین شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

مرسی از شما لطف دارین!اشکال نداره تازه واردن هنوز خوب راه و رسم و بلد نیستن! نمیدونن کجا باید چی بگن!
یعنی به هیمن راحتی میشه اطلاعات رو پیدا کرد؟
چقدر واقعا امنیت این سایت دانشگاه ما بالاست
البته قبلا هم در این مورد یه چیزیایی شنیده بودم!
نه مرسی شخصض خاصی مدنظرم نیست که عکسشو لازم داشته باشم اگر بود این کار و انجام نمیدادم
درست نیست به نظرم
قبول دارین؟

badr شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ب.ظ http://badriyun.blogfa.com

قشنگه بلاگت . اما حیف عکس ها همش پاک شده اصلا از up98.org استفاده نکن . 2 روزه پاک میکنه .

بدر یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ق.ظ http://badriyun.blogfa.com

سلام وبلاگت رو خوندم . جالبه خیلی .حیف که عکس های قبلی باز نمیشه.

نازنین یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ

سلا
مرسی از لطف تمام دوستان
ولی هر دفعه،سعی میکنم از سایتی که قبلا عکسش پاک شده استفاده نکنم میرم سراغ سایت های معتبرتر از اینup98.org استفاده نکردم تاحالا
ولی نمیدونم چرا اینجوریه

نازنین یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام*

lمحمد سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ

باباجنبه چراواسه ما تریپ شخصیت میای حرف دلت رو بزن دیگه تاریخ مصرف این حرفها گذشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد