سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

اختلاط در دانشگاه قم

نظرات 43 + ارسال نظر
.:حــ3ــــین:. پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ق.ظ http://qutmechanics.mihanblog.com

سلام؛
اینقدر غصه تفکیک بودن دانشگاهتون رو نخورید؛ مثلا حالا دانشگاه ما(صنعتی قم) که مختلطه چه گلی به سرش زده؟

نازنین پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

ما کی غصه خوردیم؟
من یکی که هیچ مشکلی با این تفکیک ندارم البته به جز وقت هایی که بخاطر به حد نصاب نرسیدن جمعیت، کلاس تشکیل نمیشه!

مجید جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام
نازنین خوبی
تبریک میگم دریچه اختلاط تو فضای مجازی کشف شده
بلکه دیگه تو آموزش اونم برا ارشد ودکترا اسراف بیت المال نشه
شنیده بودم دکترا مختلط شده الان به یقین رسیدم
البت دوره ما تو کانونها وانجمنها وتشکلها اختلاط بیش از حد چشمگیر شده بود تا جایی که هفته ای دو جلسه مشترک برگزار میشد

نازنین جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام
این که یه سوتی بود وگرنه که عمرا اینا کلاس کارشناسی رو مختلط برگزار کنن!
از دکتری خبری ندارم ولی تشکل و انجمن ها چرا جلسات مشترک دارند و اونم یه خبرایی رسیده که گویا میخوان اونها رو هم تفکیک کنن چون گویا قراره واحد خواهران بشه یه واحد پردیس که کلا از واحد براردان جدا بشه و درب ورودی اش هم از اون طرف باشه میخوان دیوار بکشن وسط دو واحد

مجید شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ق.ظ

اره نازنین منم شنیدم
حتما رئیسشم خانم حسینی
ولی بدم نیس خانمها هم استخدام میشن میشه اشتغالزایی
اخه پردیس خواهران باید نماینده تام الاختیار هر واحدی در پردیس خواهران موجود یا بهتره بگم ایجاد بشه اونوقت خانما مجبورن رئیس بشن
مثلا نماینده تام الاختیار معاون دانشجویی و...........
ولی کو تا عملی شدن
من یه چیزی به ذهنم خورد مشکلات خانما حل میشه
از 91پسر نگیرن تا چن سال دیگه یواش یواش پسرا فارغ التحصیل میشن میمونن دخترا ودانشگاه فقط
.....................................

مجید شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ق.ظ

ببخش فکر کنم درست منظورمو نگفتم ناراحت نشی.........
میلام میرسه خدمتت
بای

نازنین شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام
منم کامل منظورتو متوجه نشدمنه ناراحت نمیشم
اتفاقا به نظر من جدا بشه بهتره
چون الان دو واحد خیلی ناهماهنگ عمل میکنند و نتیجه اون فقط به ضرر دختراست
تو خیلی از مسائل اصلا به دخترا توجه نمیکنند چون اون خانمی که این طرف مسئول مربوطه است کمبودی که هست رو متذکر نمیشه
خیلی دیدم از این موارد
گرچه برای ما که دیگه فرق نمیکنه ما که داریم میریم ارشدم قصد ندارم اینجا قبول بشم
ایشالا برای دانشجویان آینده بهتر بشه

مجید یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ق.ظ

نازنین خانم
درست دارین میرین ولی فکر بقیه رو هم بکنین
راستی شما قمی هستین
یا نه
در مودرد قبل یه خاطره از مرحوم ایت الله قاضی
در مورد یکی از تزای اون مرحوم باواسطه مستقیم شنیدم یه روز تصمیم گرفته بود
دانشگاهو از این فضا دراره بسه دیگه اولین دانشگاه تفکیکی ایران
بکنه اولین دانشگاه متاهلین ایران
یعنی برا کسی باشه که متاهله
نظر شما چیه
مطرح بشه
ممنون از جوابات
هر جا باشی یا بری موفق
وشادکام
(از اون خاطره ها بود نه)

امیر02689 یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.omraneqom.ir

چه باحال ولی عمرا همچین کاری بکنن....منم یه بار رو یکی از در کلاسا دیدم زده بود کلاس مختلط برای ارشد...

نازنین یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام
من باز متوجه نشدم
الان این طرح متاهین از حاج آقا قاضی بود یا دارین پیشنهاد میدین
ببخشیدا یه ذره دیر میگیرم

مجید یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ

طرح متاهین از حاج آقا قاضی بود
خدارحمتش کنه
مرد بود
من از نزدیک باهاش اشنا بودم
خیلی فکر خانما وپیگیر حل مشکلاتشون بود
متاسفانه یه سرس دور وبریاشون اخبار کذب میدادن خیلی وقتا
اره واحد خواهران گل وبلبله واینا.......................

نازنین دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ

بله خدا بیامرزدشان!
الان هم یه سری افراد هستن(از مسئولای خانم) که نمیذارن اگر کسی هم میخواد واحد خواهران درست بشه،بشه!
من از نزدیک باهاشون در ارتباطم!
نمیدونم چی فکر میکنن که به این امکانات واحد خواهران و این تبعیض رضایت دارند و خودشون که چیزی نمیگن هیچ،اگر کسی هم بگه سرکوبش میکنن

نازنین دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ

راستی شما عضو نهاد یا تشکلی بودین؟آخه خیلی در ارتباط با آقای قاضی و اطرافیان بودین؟

مجید سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ

نه
تو تشکل ونهاد وارگان وکانون و.....
نبودم
وخدا را شاکرم بخاطر
اثبات اینکه میشه نبود و بود
و
بود ونبود
دوس داشتید میل بدیدوقت کردم اونجا حتما بیشتر توضیح میدم
پوزش میخام

نازنین سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ

rasa پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ق.ظ http://www.sokotna.blogfa.com

جالب بود ولی .........

نازنین پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ

ولی چی؟

مهرداد پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ

گند بزنن به سر در این دانشگاه
واحد خواهران ... واحد برادران!!!
جمش کنید بابا!!!

نازنین سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ق.ظ

چرا حرف بد می زنین؟
دانشگاه به این توپی!این همه استاد خوب!این همه مسئول زحمت کش!
نگین این حرفارو!
بی انصافیه

رامین سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ

خاک تو سرتون(سرمون )با این کشوری که داریم.
البته هنو مال ما تفکیک نشده

یکی از بجه های زبان انگلیسی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام به بچه های گل دانشگاه قم
من دیروز تو دانشگاه پردیس بودم از لحاظ محیط دانشگاه ما زیاد فرقی نداشت ولی اون فضای که اونجا حاکم بود منظورم در مورد دانشجوهاشه خیلی شاداب بود ادم اونجا معنای واقعیه دانشجو بودن رو احساس میکرد شاید حسین اقا شما هم درست میگین ولی نظر من اینه دختر و پسر کنار هم بودن زیاد مهم نیست ولی اون نتیجه یا عواقبی که تفکیک بودن داره خیلی درداوره
مخصوصا واسه امسال ماها که تو خوابگاه می مونیم و راهمون دوره(از زنجان میام)
به قول یه شاعر که من شعرشو یکمی عوض کردم
قم غمکده ای بیش نبود
سهم ما جز غم و تشویش نبود
به کدام خاطره اش خوش باشم؟
که کدام خاطره اش نیش نبود
از نازنین و یا هرکسه دیگی هم که به این سایت کمک می کنند ممنونم
GOOD LUCK

نازنین سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ

"اون نتیجه یا عواقبی که تفکیک بودن داره خیلی درداوره"
سلام عزیزم
این جمله ات رو قبول دارم خیلی زیاد
عواقب داره در حد لالیگا
خودشونو خسته کردند این همه خرجم میکنند اومدن دانشجوهارو تفکیک کردند بعد از دانشگاه های مختلط دیگه آمار ارتباط دختر و پسرش بیشتره و این باعث تاسف و تامل برانگیز

mohammad ali جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ

kheili sotian

مرمربلا سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ

ایول دختر
بلا

یاسر پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.berke54.blogfa.com

به زمزمه های دوردست گوش می سپارم

طوفان پیش روست...

و پشت سر، پل ها همه شکسته

راهی نیست؛

محکوم به رفتنیم

دستی مرا از پس خویش می کشد

پاهایم در اختیار نیست

دچار گشته ام

دچار بی سببی...

هوا پر از رفتن است

باید بروم

...به خویشتن نمی روم این راه را،

تو می دانی؛

در من حس غریبی ست که رنج روزگار را می شوید

با غبار خسته ی تن خویش،

گردی به زمان می فشانم زین سفر؛

در پس این زخم های تیره،

نوری نهفته است؛

دچار گشته ام...

می دانم صبور باید بود

صبور باید بود،

عبور باید کرد...

گشاده و پربار؛

سکوت سنگینی ست؛

چه می توان کردن؟!

که راه در پیش است؛


صدا مرا خوانده است...[گل]

مرسی
زیبا بود!

shima دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام
اگه دانشگاهمون توی تفکیک امکانات به اندازه تفکیک جنسیتیش تلاش میکرد و وقت میذاشت دانشگاهمون قابل تحمل تر بود
بهتره بگیم تبعیض جنسیتی....

نازنین سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ق.ظ

سلام
غصه نخور
اشکال نداره
کلا قم اینجوریه دیگه
یه ارادت خاصی نسبت به جنس پسر داره
ما دخترا با پیشرفت و موفقیتمون باید بهشون ثابت کنیم که ما هم می توانیم

مهدی اندیشمند سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ق.ظ http://booksell.shakheh.com

سلام
اولا تشکر بابت وبلاگه خوبت چون خیلی باحال بود
دوما از شما دعوت میکنم یه سر به وبلاگه ما هم بزنی.

... سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام
نوروز همگی مبارک
من تازه مطالب وبلاگارو دارم میخونم.در مورد مطلب "دانشگاه قم بهترین دانشگاه دنیا "میخوام بگم که بنظر من ما ربات نیستیم فقط مثل بقیه ی آدما تحت تاثیر شرایط قرار میگیریم و رفتارامون هم متاثر از همین شرایطه.فکرکنم بهتر باشه که دیدمونو عوض کنیم.
این خود ماییم که اینطوری رفتار میکنیم درسته که حراست بیش فعاله(اینو منکر نمیشم)ولی گاهی رفتارای خودمون هم جالب نیست(مثلا توی همین همایشا و جریان بولوتوث و gf ,bfو...)
من قبل از اینکه بیام یونی دوران دانشجویی رو یه جورایی گذروندم .با یه اکیب برشور که حدودا ده دوازده نفر یا شایدم بیشتر می شدیم جاهای مختلفی میرفتیم و به قول خودمون جوونی میکردیم.
بنظرم میشه که گروهای باجنبه و برشور و هم فاز از بچه های یونی خودمون (با قوانین خاص گروه مختلط)تشکیل بشه.شایدم تشکیل شده(که به دلایل امنیتی سکرته)
البته اگه از جو گلایه و زوم کردن روی مشکلات یونی
یکم دور بشیم میبینیم که میتونیم هم دانشگاهی و دوستای واقعی هم باشیم .
درسته که شمردن خوبیهای یونیمون از معایبش راحتتره و تعدادش خیلی کمتر.ولی میتونیم وقتمونو علاوه بر درس خوندن و وبگردی و ...جور دیگه ای هم بگذرونیم که مثل یه ربات دیده نشیم .

به قول رییس دانشگاه....
"دانشگاه را دانشجو میسازد"

درسته؟؟؟؟

نازنین یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام به شما دوست عزیز
با بعضی از صحبت هاتون موافقم
یه سری از بچه ها هستند که با بی جنبه بازی هاشون حراست رو حساس کردن ولی حراست حق نداره با همه یک جور برخورد کنه
ما خودمون واسه یک مسئله ای رفته بودیم سازمان مرکزی حراست الکی به ما گیر داد تازه ما گروهی از دخترا بودیم
که البته ما آخرش رفتیم به رئیس اصلی حراست شکایتمون رو رسوندیم ولی واقعا بعضی از رفتاراشون دور از شان و ادب هست
اون جمله از رئیس دانشگاه رو هم قبول ندارم
دانشجو مگه چقدر می تونه تاثیر بذاره؟!!
درسته نقش داره ولی نقش اصلی رو اون مسئول بازی می کنه همون رئیس دانشگاه و زیر دست هاشون!
وقتی یه سری از مسئولا واقعا اهمال می کنند !نامناسب برخورد می کنند... از دانشجو چه انتظاری هست!
الان چندین ساله خواهران تو یه نمازخاونه 2*2 دارن هم نماز می خونن هم استراحت میکنن هم فصل امتحانا درس می خونن!
خب نباید همین جوری دست رو دست گذاشت که
تازه الان یه سالی هست که دو-سه تا از اتاق های کوچیک رو موکت کردن واسه استراحت و مطالعه که من خودم به شخصه ازشون استفاده نمی کنم چون شرایطی مناسبی نداره
خب بعد هم که بهشون اعتراض میشه میگن بودجه بیاد باشه چشم
پس این بودجه ها کی میاد؟میاد کجا میره؟
پول خرجای این همایشا که بقول شما شده پاتوقی واسه شماره گرفتن دختر پسرا از کجا میاد؟!پول دور هم خوش بودن مسئولا و کارمندا از کجا میاد!!
نمیگم کل دانشگاه مشکل داره!تو یه قسمت هایی واقعا خوب کار کرده ولی بسیار جاهایی دیگه مشکل داره مشکل اساسی که کسی هم دنبال حلش نیست
گذاشتن به امان خدا که ایشالا درست میشه!
که ما هم امیدواریم درست بشه

... چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام نازنین خانوم
من هم با یه سری از حرفای شما موافقم و بایه سریشون مخالف.
در اینکه حراست توی دنشگاه ما بیش از حد بررنگ و فعاله شکی نیست و برخورد تند و بی ادبانه ای با دانشجوها داره هم فکر می کنم همه بچه ها حداقل یکبار مشاهده کردن که خود من هم از این مسئله مستثنی نبودم و چندین بار هم برخوردای نامناسب که درشأن یه دانشجو نیست داشتن و میدونم که هممون از وجود چنین مسائلی واقعا ناراحتیم و وجودشون توی مکانی فرهنگی ناخوشاینده.
وناکارآمدی یا کم کاری مسئولان رو هم قبول دارم وهمجنین مشکلات زیاد یونی مثل فضای سبز واحد خواهران و نامناسب بودن مکان آموزشیشون و ...صدها مشکل دیگه که توی واحد خواهران دیده میشه.
اینکه بچه های یونی هم دارن بوسیله وبلاگاشون و نظراتی که توی وبلاگای دیگه میذارن و مشکلات یونی رو مطرح میکنن که خود شما هم مستثنی نیستین نشون میده که برای بهبود یوی دارین یه سری کارایی رو انجام میدین و تلاش خودتونو میکنین یا چاب مجلاتی مثل نگاه نو باسر فصل تفکیک یا تبعیض؟؟ نشون میده که به اون جمله از رئیس اون یونی یه جورایی اعتقاد دارین.
من همونطور که گفتم تمام صحبتهاتون در مورد رئیس یونی و کارمندان و شرایطش تصدیق میکنم.
ولی من یه چیزای دیگه ای رو روشون زوم کردم و میگم اینکه مطرح کردن این مسائل بین بچه های خودمون روی مسئولانمون تأثیری نداره جز اینکه ذهن بچه های یونیمون حساس ترمیشه و رنجششون از این شرایط بیشتر(مگه اینکه شما با مسئولان رابطه ای داشته باشین و هدفتون از این کارها جمع آوری مشکلات یونی و ارجاع دادنشون به مسئولان باشه)
ودر آخر اینکه منظور من توی متن قبلیم در مورد رفتار ربات مانند بچه ها بود نه شرایط یونی
رفتارها و رابطه بچه ها که دیگه دست خودمونه وحداقل خودمون رابطه بینمون رو میتونیم قشنگ تر و صمیمی تر از این چیزی که هست بسازیم .نگین مخالفین که به دانشجو بودنمون شک میکنم.
و از اینکه اینقدر متنهای من طولانیه و اینقدر صریح با برخی نظراتتون مخالفت میکنم عذر می خوام.

نازنین یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام ... عزیز( چرا اسم نمیذاری خب شما که اینقدر قشنگ صحبت می کنی)
با صحبت هاتون موافقم و در مورد رفتار خودمون با هم نیز قبول دارم که خودمون می تونیم یه رابطه قشنگ و دوستانه داشته باشیم در این که شکی نیست!
با نظری از من مخالفت نکردید
ولی آخر متوجه نشدم شما منظورتون اینه که من یا امثال من که وبلاگ درست میکنن و مشکلات رو یه جوری یا به صورت طنز یا به شکلی دیگه نشون میدن کارشون درست نیست؟
شما از کجا میدونی مسئولا به این وبلاگ ها سر نمی زنند؟
اتفاقا یکی از خودشون یه بار لو داد: یه پیشنهادی بچه ها ارائه دادن بعد ایشون گفت نه نمیشه اینجوری بسازیم دوباره میرن تو سایتاشون مسخره می کنن و ازمون سوتی میگیرن
اونام یه جورایی حواسشون هست
نه که بگم هر روز ولی یه سر می زنن
ممنون از اینکه میای ولاگ خودتو و نظرتو میگی

هانیه چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام نازنین خانوم

خیلی خوشحال شدم که گفتین گاهی مسئولین یه سری به چنین وبلاگایی میزنن،من فکر نمیکردم که اونا از وجود چنین وبلاگایی مطلع باشن ،دلیل مخالفت های قبلی منم در مورد وجود وبلاگایی مثل وبلاگ شما یه جورایی بخاطر این بوده که اینو نمی دونستم.

یه مدتی من و یه سری از بچه ها می خواستیم مشکلات یونی رو نشون بدیم که البته یه سری عکسایی هم گرفته بودیم ولی به دلایلی از انجام این کار منصرف شدیم .

خیلی دوست دارم که اون عکسهارو واسه شما بفرستم یا یه ملاقاتی با شما داشته باشم البته اگه شما دوست داشته باشین.
و اینکه من با برخی از مطالب وبلاگ شما مخالف بودم چون فکر میکردم این مطالب رو فقط بچه های خودمون می خونن.

وبلاگ شما هم خیلی جالب و قشنگه.

نازنین چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام گلم
مرسی عزیزم
میتونی اون عکس ها رو برام میل کنی و با همون ایمیل هم بیشتر با هم آشنا بشیم و همدیگر و ببینیم من تمام روزهای هفته دانشگام کلاس هام پرداکنده است
این ایمیل منه:
nazanin_eli_68@yahoo.com

خودم جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:15 ق.ظ

سلام به همه ی بچه های باحال دانشگاه قم
منم اولش با تفکیک مخالف بودم(من ورودی 90 هستم) اما الان نظرم عوض شده
ما مگه همش چند سال زنده هستیم،بیایید کمی هم به فکر اون دنیامون باشیم،با این تفکیک خدای بالای سرمون گناهان کمتری رو از ما میبینه
البته یه معایبی هم داره...
ویه امر به معروف دوستانه وکوچولو به اون دوستای گلم که میخوان تشکل های دانشجویی مختلط راه بندازن: دوستای خوبم حالا شما هر اسمی که روش بذارین(مثل دوستی،شادی و...) این کار گناه داره ویادتون نره که خدا نگاتون می کنه
ببخشید اگه جسارتی کردم،آخه ندیده همتون رو دوست دارم

Ali jun چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:16 ب.ظ

اونی که میگه دانشگاه قم امکانات خوب و استادای خوب داره و مسئولین خیلی زحمت...کشششش!
من آلان ترم ششمم هنوز هیچکدومشو ندیدم!
در ضمن ... ولش کن!
من با مهرداد موافقم.

امیر چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ

این پست عکس نداشته یا عکسش فیلتر شده؟

نازنین پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ

چرا عکس داشت به جان خودم

نازنین پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام به خودم عزیز
خب مشکل همین جاست دیگه ما فکر میکنیم چون تفکیک هست الان از گناه جلوگیری کردیمک ویل نمیدونیم که این جوری زمینه گناه رو بیشتر کردیم
آدمیزاد کلا مدلش اینجوری از هرچی منعش کنی بیشتر میره طرفش
یه بار دیگه هم گفته بودم بازم میگم اشکال نداره آمار ارتباط دختر و پسر تو دانشگاه ما از دانشگاه های دیگه بیشتر نباشه کمتر نیست
حداقل دانشگاه های تو این ارتباط تو محیط دانشگاه ولی دانشگاه ما یه جوری دیگه و این اصلن خوب نیست!
پس اگه دقت کنی از گناه کم نشده
در مورد اون تشکا ها هم باید بگم که کسی با قصد و غرض نمیره تو این تشکل ها و منظور دوستمون همکاری و تعامل دوستانه بود نه چیزی دیگه!
سوء تفاهم شد
موفق باشی دوست عزیز

مهدی پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ق.ظ

سلام به همه بچه های خوب و عزیز دانشگاه قم. دانشگاه مجزا اونقدر هم که می گید بد نیست. دانشگاه قم خیلی صمیمی تر از بعضی دانشگاه های مختلطه. حداقل خوبیش اینه که بیشتر به فکر درسید. لازمه اینو بگم که بچه های هم دوره ما (ورودی های 79 و 80) تو بچه های دانشگاه های دیگه یه سر و گردن بالاترن و دانشگاه قمی بودن تو بعضی زمینه ها یه رزومه شده. مدیر یکی از شرکت های بزرگ یه روز می گفت این دانشگاه قم نمی دونم چه دانشگاهیه که بچه هاش این قدر قوی هستند.

سحر چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ

جمیعا خیلی مزخرفید مخصوصا تو همایش انتقاد دانشجویان از دانشگاه این همه دم از اختلاط میزنین که چی شما که همه دو به دو باهم بودین پس دیگه دردتون چیه وقتی در هر صورت باهمین برام تاسف نخورین چون من براتون متاسفم-(حقوق-

نرگستم چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ http://nrges0251.blogfa.com

مامانم همیشه دوست داشته من برم دانشگاه بعد بایکی از هم کلا سی هام ازدواج کنم که شرایطامون مثل هم باشه (هردو در حال ادامه تحصیل)بیچاره مامانم خوش خیال اینجا گربه ی مذکرم نیست تازه باشه هم قصد ادامه تحصیل نداره

هستی پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1400 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام به همه امیدوارم که حالتون عالی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد