سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

این هم فرهنگ دانشجویان دانشگاه قم

نظرات 23 + ارسال نظر
محمد علی یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ

چرا اینجوری؟!!!!!

یلدا یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ب.ظ

آخه توکه از هرچیزی برای خراب نشون دادن دانشگاه قم استفاده میکنی خیلی...کردی که این دانشگاه رو توانتخاب رشتت زدی.درضمن عکسایی که میذاری خیلیاش ربطی به دانشگاه نداره ویه جای دیگس.

موم سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.mom90.mihanblog.com/

سلام تبادل لینک بود برای جذابیت های دانشگاه...

esi سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.amariha.com

سلام . واقعا خسته نباشید

سلام
مرسی سلامت باشید:)

taha سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ

salam khobi?
khaste nabashi
ye kale post mizaria

نازنین چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ

یلدا خانم دانشگاه با عکس گذاشتن من خراب نمیشه!خودش از پایه و بنیان خراب هست!
همه عکس ها هم از دانشگاه هست!یه ذره دقت کنی متوجه اشتباهت میشی!
اینکه دانشگاه قم رو هم زدم فکر کنم به خودم مربوطه! نیست که ما دبیرستان بودیم همه دانشگاه ها ما رو بردن دیدیم کجا خوبه کجا بده کجا حق دخترا ضایع میشه کجا نمیشه که با اطلاعات کافی انتخاب کنم؟؟!!!!!
واقعا وقتی یه دانجو میاد این حرفو می زنه چه انتظاری از بقیه میشه داشت!

نازنین چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام آقا طاها!
مرسی
امتحانام زیاده خیلی وقت ندارم !یه کله نیست که ! خیلی وقت بود پست نذاشته بودم

مهدی پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام. دانشگاه قم دانشگاه بدی نیست. شاید بعدا تو هم با خاطراتش مث الان من ( بعد از 8 سال) خوش باشی. به هر جهت دوستیای اونجا خیلی با دوامه. خوبی هاش هم کم نیست. من تجربه دانشگاه دیگه ای رو هم دارم. نمی گم دانشگاه قم خیلی عالیه ولی بد هم نیست بلکه خوبه. من که از دانشگاه قم راضی بودم. (از دانشجویان PhD دانشگاه شهید بهشتی)

نازنین پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:37 ق.ظ

سلام دوست من
به وبلاگ خودت خوش اومدی
از اینکه می بینم دانشجویای دانشگاه قم تا این اندازه موفق بودن خوشحالم!
ما هم ناراضی نیستیم محض شوخی اینجا عکس میذاریم ولی یلدا خانم اومده با ما دعوا

مهدی جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ق.ظ

خوب اینکه شما اینقدر با نشاط هستید جای خوشحالی داره و خوبی دوره دانشجوئی هم به همین چیزاشه. ولی خوبه در کنار مطالب سایتتون از موفقیت های دانشگاه هم بگید. هم دوره ای های من ( ما اون موقع در دانشکده علوم بودیم شامل: فیزیک، ریاضی و علوم کامپیوتر) از دانشگاه قم الان وضعیت خوبی از لحاظ علمی دارند. این از مزایای دانشگاه قم بود که دانشجوهاش رو قوی بار می آورد. تعداد زیادی از دانشجوهای های سابق دانشگاه قم الان دارن تو دانشگاه های تهران و دانشگاه های کشور کانادا، آمریکا و ... دکتری می خونن.

نازنین جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ

خب اونا خودشون خیلی تلاش کردن؟
دانشگاهمون از لحاظ علمی بد نیست ولی اونقد هم عالی نیست اون دانشجویا واقعا تلاش و پشتکار خودشون بوده!
قبول ندارین؟

مهدی شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ

اینو قبول دارم که اگه دانشجو خودش تلاش نکنه به نتیجه ای نمی رسه حتی اگه استادش انیشتن باشه. اما اینو باید بگم که استاد تاثیرش کمتر از دانشجو نیست. اگه دیدی تو دانشگاهی آمار موفقیت دانشجوها بالاست، مطمئن باش که اساتید خوبی داره. ما اون موقع یه استادی داشتیم به اسم دکتر محمودی (رشتم فیزیک بود. الان مهندسی هسته ایه) ایشون رئیس دانشکده بودند ولی ساعت ها برای رفغ اشکال دانشجوها وقت می داشتند. من الان تو دانشگاه شهید بهشتی تدریس می کنم و با اساتید زیادی ارتباط دارم. به با سوادی دکتر محمودی در تمام ایران ندیدم. مثل ایشون تو فیزیک قم کم نبودند. دکتر رزمی یکی دیگشون بود. افرادی مث این استادها تو ایران زیاد نیستند. جو دانشگاه هم سالم تر از بقیه دانشگاه هاست. تو دانشگاه قم جو طوریه که بیشتر به فکر درس خوندن هستن تا مسائل دیگه. فعالیت دانشجوئی هم تو دانشگاه قم مث دانشگاه های فعال کشوره. اینو باید بگم که آهنگ پیشرفت دانشگاه قم هم خیلی خوبه. پیشنهاد می کنم که دانشجوهای موفق دانشگاه قم رو پیدا کنید و وضعیت فعلیشون رو تو وبلاگتون بذارید تا تشویقی باشه برا دانشجوهای دیگه. اگر هم بشه تعدادیشون رو یه روز تو دانشگاه جمع کنید که خیلی عالیه (البته فقط یه پیشنهاده و ممکنه حوصله این کارا رو نداشته باشید). با من هم میتونید از طریق ایمیل ارتباط داشته باشید.

نازنین شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

نمیخوام بهونه بیارم ولی رشته فیزیک تو دانشگاه ما عالیه به نظرم(امثال دکتر عتیق، دکتر موسوی و... رو داره!) ولی رشته ای مثل رشته ما(علوم کامپیوتر) از نظر استاد خیلی ضعیفه!چندین بار خودم شخصا رفتم اتاق مدیریت آموزش برای اعتراض به گروه و استادهای گروهمون! اصلن واسه مایی که هر ترم چند تا پروژه باید تحویل بدیم وقت نمیذارند!مثلا من دارم می بینم دیگه، استادای گروه مهندسی کامپیوتر چقدر برای بچه هاشون وقت میذارن بهشون میرسن ولی ما...
نمیدونم اینم از شانس ما بوده شاید!
ولی از حق نگذریم یه سری از گروه ها واقعا استادای خوبی دارند!البته جای پیشرفت داره هنوزم!
در مورد پیشنهادتون هم اگر یه ذره سرم خلوت تر بشه حتما پیگیر میشم!ترم آخرم یه ذره سرم شلوغه!ولی ایده خوبی بود!مرسی

رها یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام خیلی عکسا جالبه ولی چرا بیشترش فیلتره ..
تازه ما هم با بچه ها کلی عکس های باحال از دانشگاه می گیریم ....
می خوای اونا رو بدم ...؟

آدرس ایمیلم سمت راست وبلاگ هست!دوست داشتی برام بفرست!

مسعود سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام خیلی باحال بود !!!!

هادی پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ http://fc-juventus.blogfa.com

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید...
هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند...

خاک تو سر این...................

Aliok یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ http://ضqombridge.mihanblog.com

سلام به دوستان عزیز دانشجو. ما (قمبریجیا) هم کارمونو شروع کردیم . ممنون میشم اگه به وبلاگ ما هم سر بزنیدو اگه مطلب یا عکس جالبی هم داشتین برامون بزارید.

مجید دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام نازنین واقعا خسته نباشی
مهدی درست میگه یادت نرفته باشه منم قبلا خوبیای دانشگاهو گفتم
اگه بشه میشم استاد دانشگاه قم
حق ضایع شده خانمارو تا اونجا که بتونم بر میگردونم حالا قسمت کی بشه

نازنین دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ق.ظ

سلام
استاد دانشگاه خودمون شدین؟
مبارک باشه!
چی قراره درس بدین؟

Ali Ok پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ق.ظ http://qombridge.mihanblog.com

سلام
اگه خواستید تبادل لینک کنید ما رو اضافه کن بعد خبرم کن

دانشجوی دانشگاه گمممممممممممممم شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

واقعا که..........
خونه خودشون هم اینجوری اند
البتنه اگ
ه مسئولا یه دوتا سطل اضافه میذاشتن بد نبود.........

چرا حالا اینقدر عصبی؟

دانشجوی ناکام جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ

محسن چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ

این تصویر و فرهنگ مختص آن مربوط به قسمت خواهران دانشگاه قم است از آنها بعید هم نیست پس لطفا جمع نبندید.برادران مبرا هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد