سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

ششمین نمایشگاه رسانه و دیجیتال تهران


نظرات 44 + ارسال نظر
نازنین شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ

5شنبه رفته بودیم
جالب بود مخصوصا این قسمت طراحی کاریکاتور
خییل قشنگ بود

نازنین شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ

جای همتون خالی بود

علوم یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

ما هم بودیم با بسیج رفته بودیم خوش گذشت

محســــــــــــــــــــن چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ

این سلول های خورشیدی رو دیدید جدیدا زدن؟؟؟
من سه شنبه اومدم تهران هیچی ندیدم، بعدش چهارشنبه جلو ساختمون مرکزی اینارو گذاشته بودن ؟؟؟
عجب سرعت عملی!!!
همش به خاطر لاریجانیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نازنین چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

پ نه پ بخاطر قدوم شما بوده
شوخی بودااا

آره اینا تو این زمینه خیلی تبحر دارن یه مهمونی که میخواد بیاد اگر درباری باشه که دیگه هیچی اصلا دیگه دانشگاه قابل شناسایی نیست انقد که عوض میشه
فواره ها رو هم روشن می کنن
یه ذره شکل دانشگاه میگیره

محســــــــــــــــــــن چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ


کمترین اهمیتو تو دانشگاه مث اینکه دانشجوها دارن!
حیف شد امروز نبودم دانشگاهو ببینم
این شکلک های بلاگ اسکای چقدر مضخرفه اَه ه ه ه...

نازنین پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ

دقیقا

محســــــــــــــــــــن جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ

پارکینگ دانشگاه رو تفکیک کردن؟؟؟؟!!!!
پارکینگ خواهران، پارکینگ برادران ...
بابا خداییش من خجالت میکشم دوستامو بیارم دانشگامون ...
عجب داستانیه این دانشگاه ما ...

نازنین شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ق.ظ

به صلاحتتون هست کسی رو دعوت نکنید بعدا هی میزنن تو سرتون این دانشگاه رو
ببخشید البته
حقیقته
البته میتویند هی کلاس بذارید که چقدر دانشگاه ما بزرگه چند هکتار زمین داره
قراره این ساختمونا ساخته بشه
لاریجانی اومده دانشگاهمون
دکتر پور اذغدی(املاشو بلد نیستم)
آره دیگه همیناااااا

نگار دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام دوست عزیز
من از بچه های دانشگاه قم بودم که تیر 90فارغ التحصیل شدم. خوشحال شدم وبلاگتو دیدم و البته خوشحال تر می شدم اگه عکسات باز می شد و میدیدم. بیشتر بنویسید تا ما هم فیض ببریم و البته بیشتر عکس بزارید چون دانشگاه سوژه برای عکس گرفتم فراوون داره. سوژه های ناب و نایاب

نازنین سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ق.ظ

سلام
ممنون از لطفت
من چون خودم فارغ التحصیل شدم فعلا وبلاگ سوت و کور شده ولی دنبال یه نویسنده اکتیو و پایه میگردم که سوژه های توپ پیدا کنه
ایشالا به زودی مثل قدیم زود به زود این وبلاگ آپ میشه
عکس ها هم قدیم اون سایتی که میگرفتم داغون شده گویا ولی عکس های جدید همه باز میشه چون خود بلاگ اسکای آپلود میکنم

محمد سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام بروبچ من ورودی 91 علوم کامپیوترم . اینجا چرا اینجوریهههههههههههه؟؟؟!؟!؟!؟ تفکیک کامل
البته تو دانشکده ما (علوم پایه) خانوما میان
حال آدم گرفته میشه آدم جرات نداره کاری بکنه.
فکر میکردم دانشگاه خوبی باشه فقط یکی بیاد از کلاسای ما و پرده هاش عکس بگیره بخندین.
حراستش فعاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که جرات نکردم الانم ایمیلم رو وارد کنم.

محســــــــــــــــــــن چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

محمد کلاسای خانوما تو دانشکده شما برگزار میشه؟؟؟؟
محمد ایمیلتو نده، مدیرای اینجا ( مخصوصا نازنین) خطرناکن !!!!یه دفه دیدی کمیته انضباطی افتاده دنبالت

نازنین چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

محمد:
آره اتفاقا اینقدر باحاله ما دخترا میتوتیم بیایم واحد شما ولی شما نمیتونید بیاید
ایمیل رو که وارد کردی!!!!!!!!!!
آقا محسن؟ داشتیم؟؟؟!!!!
کمیته انظباطیم کجاااا بود

محســــــــــــــــــــن پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

اختیار دارید نازنین خانم ...
ما خیلی شما رو دوستتون میداریم

نازنین جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ق.ظ

مرسی لطف دارین

محمد سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

اگه دقت کنی ایمیلو چرتو پرت وارد کردمممممم.

یکی بیاد دلو قلوه ها رو ازین وسط جمع کنه (نازنین و محسن)
ما که دل به همایشا بستیم بلکه بتونیم اونجا شماره ای بدیم

آره نازنین شما می تونین بیاین ولی ما نه .

راستی دخترا خفنشون چادر براقه؟؟؟؟؟؟

نازنین پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ

واااا !
مگه چی گفتیم؟ یه ذره جنبه لطفا!
همایشم خوبه سعی کن میتونی یه مورد مناسب پیدا کنی
خفن؟ چادر براق؟؟؟!!!!
باحال بود

محمد پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ

آره دیگه دخترای خفنشون که پایه باشن

چادر براق می پوشن(اینجور که من شنیدم).

همایش ها هم نمیشه بابا انقدر بلوتوث روشنهههههههههههه

هیچکدوم هم زنگ نمیزنن وقتی شماره میگیرن!

شما با رضویان داشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داره به ما پایتون درس میده

این وبلاگ چه وضعشه یه سایت درست کن

که تو انجمن بحرفیییییم .



محســــــــــــــــــــن پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ


چی گفتیم مگه داداش ...
من هم موافق فروم هستم، بدجور جواب میده لا مصب !

محمد پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ

خوب بسم الله

شما ترم بالاییا درست کنین
ببینیم چیزی یاد گر فتین؟؟
ما هم درخدمتیم

راستی من مدیریت انجمن ، پلیس انجمن و ..

چند تا سایتو دارم

نازنین خانم از ورودی های 91 کسی رو نمیشناسی؟؟؟

نازنین جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ب.ظ

دیگه امری نیست؟
انجمن که میخواید دانشجو 91 و ....
عجب
چادر براق باشه؟

نازنین جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

آره با رضویان کلاس داشتیم
ولی خداروشکر برنامه نویسی نداشتیم
ما سی پلاس پاس کردیم

محســــــــــــــــــــن شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

چادر براق!!!!!!!
شما دخترا که چادر سرتون نمیکنید همش میندازید رو دوشتون
البته حق هم دارید خیلی دست و پا گیره

نازنین شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ

نه اصلا اینطور نیست
من خیلی به چادر احترام میذارم
انقدر بدم میاد کسی اونجوری چادر سر کنه

محمد شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ



مشمئزم کردی

انجمن نشد ورودی 91 کافیه هااااااا

چادرشم فرقی نداره.

راستی جریان صیغه چیه؟؟

جریان چی چیه؟
لطفا هر مسئله ای رو تو وبلاگ مطرح نکنید
با تشکر

محمد دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ق.ظ



نازنین دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

چرا بدو بیراه میگی خب؟

محمد پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ق.ظ

سلام بالاخره وب سایت + فروم(انجمن)

درست شد


qomuniv.rozblog.com

ان شاء‌ا... همتونو زیارت کنیم

مبارک باشه

داننشگاه گم!! جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ

اصلا به ما چه!!

سحر دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ

محسن ورودی91جهت اشنایی؟خب شماره بذار روبلوتوثتم3 بقیه

زهرا-کامپیوتر سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ق.ظ

نمایشگاه الکامپ کی هست؟ دانشگاه سرویس میذاره ؟

محســــــــــــــــــــن پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ

سحــــــــــــــــر با منی ؟؟

سحر جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ

پ ن پ با عمم هستم محسن

سحر جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:45 ب.ظ

نمیدونم شایدم محمد

محســــــــــــــــــــن جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ

سحـــــــــــــــــــــــر خط رو خط شده فک کنم
در هر صورت ممنونم از راهنماییت
بازم اگر نصیحتی داشتی بگو، خوشحال میشم

نازنین جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ب.ظ

چشمم روشن باشه!
دیگه چی!

سحر جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ب.ظ

شی دوفتم مده؟اجی

سحر جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

محسن چشمک نزن

محســــــــــــــــــــن جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

سحــــــــر چی میخونی ؟؟

محســــــــــــــــــــن جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ

اینو پرسیدم چون خودم علوم کامپیوتر نمیخونم ...
نازنین فقط یه کانورسیشن سادست بابا ...

سحر شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ب.ظ

بازم چشمک؟
ریاضی میخونم

نازنین شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ب.ظ

بابا کانورسیشن
آخه این کانورسیشن محتوای آموزشی داره
آموزش روش های دوست یابی در دانشگاه قم
البته این روشی که سحر جان گفتن متداول ترینش هست و قدیمی ترین(بیشتر مورد استفاده ترم اولی هاست که هنوز خوب با راه و چاه آشنا نشدن)
جدیدا روش های سریع تر و مدرن تری مورد استفاده قرار میگیرد

استغفرالله

سحر یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 ب.ظ

بقول محسن خط روخط شده بود.واس محمدراه حل دادم که ترم اولیه ومناسبشه
راستی همایش امروزو بودید؟چطور بود؟
استادنذاشت بیایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد