سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

ماه میهمانی خدا، ماه مبارک رمضان بر تمامی شیعیان جهان مبارک باد!

نظرات 11 + ارسال نظر
م.کریمی سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:35 ب.ظ http://goparis.blogfa.com

چرا هیچکدوم از عکسا باز نمیشه؟

k پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

تب سرد شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ

لطفا این قدر به هم نون قرض ندید توی این وبلاگ .خانم حسینی میدونی کسی که از خودش تعریف میکنه...
دوستان هم دانشگاهی من به نظر شما مرده به کی میگن؟ آیا کسی که نفس نمی کشه مرده است؟آیا کسی که نبض ندارد مرده است؟ به راستی در عصر مدرن امروزه مرده به چه کسی میگن؟ به کسی میگن مرده که روح نشاط و شادمانی رو از دست داده باشه،مرده کسی است که آزادی گفتار و بیان نداشته باشه،مرده کسی است که روح بی انگیزگی رو به اون القا کرده باشند،مرده کسی است که بادید توهین آمیز قبیله ای در محیطی به نام دانشگاه به او نگریسته شود.مرده کسی است که وقتی در محیط علمی قرار میگیرد بخاطر تحجر و افکار پوسیده ی دانشگاه دچار تضاد فرهنگی شود. آری دوستان هم دانشگاهی من درست حدس زدید دانشجوی قمی در محیط بی روح دانشگاه غم مرده است.خواهران و برادران من برخیزید
/

sheida شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ http://only-heart.mihanblog.com

سلام
نیاز به کمک دارم
من الان دانشجوی نرم افزارم خیلی هم به این رشته علاقه دارم اما توی غیر انتفاعی درس میخونم
امسال کنکور که شرکت کردم میتونم توی رشته علوم کامپیوتر در روزانه قبول بشم
اما میترسم که بهش علاقه نداشته باشم
میشه بگید که چه جور رشته ایه؟؟
شبیه رشته نرم افزار هست؟

شرمنده اینقدر دیر جواب میدم!
بله مشابه رشته نرم افزار هست! چند واحدی با هم تفاوت دارند

سوتیکده دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ http://sutikade.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید و از نظر مفهومی نزدیک به وب ما
اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشیم خبرمون کنید.
باتشکر

kCoder شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ق.ظ http://kcoder.ir

انجام انواع پروژه های برنامه نویسی با نازلترین قیمت در زبان های:
C, C++, Visual C++, Visual C++ .Net
Visual Basic, Visual Basic .Net
C# .Net
Java
طراحی وبسایت های مطابق با استانداردهای w3c با استفاده از:
HTML/XHTML
CSS
JavaScript
jQuery
PHP
MySQL
AJAX
SEO
انجام پروژه های گرافیکی با نرم افزار Adobe Photoshop
انجام پروژه های گرافیکی وکتور و داینامیک با Adobe Flash

http://kCoder.ir

امیر سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ق.ظ

جرا عکسا باز نمیشن

وجیهه حسینی جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ

دلتون خوشه سایت درست کردین؟ هر یکماه یکبار یدونه عکس میندازین تو سایتتون که اونم باز نمیشه .

تفرجگاه مجازی دانشگاه قم چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ http://qomuni-funclub.blogfa.com/

سلام
ممکنه وبلاگ من رو معرفی کنید؟ من لینکتون کردم
اگه شما هم لینک کنید خوشحال میشم

سمیرامیس شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام دوست عزیز.من با انتقاد وارد میشم عذر میخام از قبل.چرا انقد مطالب کهنه و قدیمین؟تاریخ آخرین مطلب مال دو ماه پیشه یکم به روز تر باش دوستم.من دوس دارم تو گذاشتن مطالب داغ و جالب کمکت کنم البته اگه دوس داری.پس راهنماییم کن که چکنم.این دانشگاه که دانشگاه نمیشه لااقل سایت سایت بشه.

مرده متحرک جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ق.ظ

تب سرد
دلت خوشه ها! برخیزید!هیچجا هم نه اینجا تواین خراب شده!اصلا اینجا روح میبینی؟که تازه بخاد برخیزه!
ولی با معنیت از مردن کاملا موافقم.روحیه قبلیگی که گفتی رو میفهمم.اما به درک که میفهمم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد