سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

خداحافظی نازنین از سوتی و انتساب مدیر جدید

سلام به همه دوستای گلم

من ترم پیش فارغ التحصیل شدم و دیگه دانشگاه نمیرم و عملا دیگه نمی تونم مدیریت وبلاگ رو به عهده داشته باشم

باید خیلی زودتر از اینا این پست و میذاشتم ولی خب از قدیم گفتن هر وقت ماهی و از آب بگیری تازه است

آره دیگه خلاصه دنبال یه مدیر می گردم

داوطلبان عزیز مشخصات خودشون(نام و نام خانوادگی، رشته تحصیلی و رزومه دی:) و به ایمیل من بفرستن تا بعد از ارزیابی و مصاحبه() مدیر تعیین بشه

با تشکر

نازنین


نظرات 11 + ارسال نظر
طاها یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ http://roohollah-goodarzi.blog.ir

salam khanoom jabari
be salamati raftid?
be nazare man ke khodam eftekhare kar ba shoma ro dashtam behtare modiriyato bedid be yeki az dokhtaraye daneshgah ke mishnasid
chon pesara orze charkhondan vebo nadarn
movafagh bashid

محســــــــــــــــــــن یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ

نازنین خانوم دلمون براتون تنگ میشه ...
هیشکی مث شما نمیتونه اینجا رو اداره کنه...
امیدوارم در بقیه مراحل زندگیتون موفق باشید

نازنین یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

طاها:
خانم جباری کیه دیگه؟ حداقل فامیلی خودمو میگفتی دلم نمی سوخت
به نکته مهمی هم اشاره کردید(اداره وبلاگ )
محسن:
مرسی شما لطف داری ولی دیگه باید رفت
شما هم موفق باشید

طاها سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ http://roohollah-goodarzi.blog.ir

معذرت میخوام نازنین خانم-اشتب شد
ایشالاکه موفق باشید


مرسی همچنین

جامعه مجازی جیکو جیک دانشجویی یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ http://jikojik.ir

در جامعه مجازی جیکو جیک دانشجویی عضو شوید
برای وبلاگ خود گروهی ایجاد کنید
دوستان خود را به جامعه مجازی جیکو جیک دانشجویی دعوت کنید
و در نهایت با قرار دادن لوگوی JikO Jik ما را در گسترش جیکو جیک دانشجویی همراهی نمایید...

م-م سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

واقعا دمتون گرم.ما هم ورودی 86 بودیم تموم کردیم.با خوب و بدش گذشت ...

بله دیگه برای منم گذشت چون منم فارغ التحصیل شدم
ایشالا مقاطع بالاتر دانشگاه های بهتر

مجید یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

خدا حافظ
به جایی می روم اما نمی دانم کجا، این گونه آواره!
نمی دانم، ولی شاید برای من به این زودی شقایق ها نمی خندند
و هد هد بر نمی گردد
پرستو ها! شما بیهوده می خوانید
تلاش و جستجو تان را رواق خانه پاسخ نیست
خدارا دست بردارید ازین دیوار و سقف و پشت و پهلو ها
خدا حافظ گل لاله - خدا حافظ پرستو ها!
زمین سخت آسمان دور و هوا تا عرش باروتی
نه زمزم بهر ما پاک است و نه گنگا به هندو ها
خدا حافظ گل لاله - خدا حافظ پرستو ها





و کماکان من هستم...............................
منم فکر رفتن به سرم زد..........................
10سالو دارم سر میکنم
موفق پیروز سربلند شاد
در پناه حق

مرسی زیبا بود

- سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام وبلاگ جالبی دارید اگه تونستید عکسها رو دوباره آپلود کنید چون بیشترشون نمایش داده نمیشن
با تشکر پیروز و سربلند باشید

سلام
مرسی عزیزم
یه سری عکس ها رو گم کردم ولی اونایی که هست حتما سعی میکنم در اسرع وقت انجام بدم

زهرا شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ق.ظ http://www.tizhoshan-69.blogfa.com

همیشه سایت این دانشگاه خرابه.
بابا من به کی بگم امروز حذف و اضافه است من اگر امروز نتونم یه درسی رو بردارم پر میشه میره برا سال بعد .اونوقت نمیشم 9 ترمه میشم 10 ترمه!!

aziiiiiizam
eshkal nadare uni qom hamine hamash adam bayad hers bokhore

مرتضی جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ http://kandid.blogfa.com

واقعا وبلاگ خوبی بود امیدوارم ادامه پیدا کنه
به وبلاگ من یه سری بزن:
kandid.blogfa.com
نظرتو برام بفرست

راستی چطوری یه وبلاگ به این سادگی میتونه رتبه سوم گوگل رو داشته باشه؟

سلام
مرسی از لطف شما
رتبه 3 داره مگه؟
چطور خودم خبر نداشتم
الان خیلی سوت و کور شده چون من دیگه فارغ التحصیل شدم و سوژه ندارم و نویسنده پایه به اون صورت هم نیست
روزهای اوج این وبلاگ .....
یادش بخیر
روزای قشنگی ود که گذشت و شد خاطره

علوم87- همکلاسی نازنین پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ق.ظ

چرا خداحافظی؟
یادش بخیر خاطرات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد