سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

برگشت دوباره

به خاطر این مدت که نبودم از تمامی دوستان عزیزم عذر میخوام!

تابستان درگیر پروژه و مسائل دیگه ای بودم که فرصت آپ کردن سایت رو بهم نداد!

ایشالا مثل قبل ادامه میدیم ....

نظرات 26 + ارسال نظر
سفیدبرفی سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ق.ظ

سلام عزیزم
خوبی ؟
انشااله .برات آرزوی موفقیت میکنم

نازنین چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام
ممنونم
شما هم موفق باشی عزیز

الهام-فلسفه چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام دوست خوبم
خسته نباشی.
آخ اگه بدونی چقدر دلم برات تنگ شده خیلی جات خالیه کاش بودی
دوستت دارم

محسن چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام به هم دانشگاهیهای گرامی
من ترم اولی هستم مهندسی صنایع
ورود خودمو به این خراب ششده تبریک میگم

نازنین جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام الهام جونم
منم دلم برات تنگ شده عزیزم

نازنین جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام آقا محسن
منم تبریک میگم ایشالا که روزهای قشنگ و موفقیت آمیزی رو پیش رو داشته باشی
اینجوری نگید خراب شده هم نیست انقدرام
واحد برادران خیلی با دانشگاه های دیگه فرق نداره
احساس کمبود در این زمینه نخواهید داشت من قول میدم بهتون
موفق باشید

محسن جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ب.ظ

مرسی آبجی
وبلاگ خیلی باحالی داری دمت گرم

اقا محمد میگه یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ق.ظ http://sme1991.blogfa.com

با سلام
ادم باید راستشو بگه اقا محسن الان میگی خراب شده وقتی یه کار اداری داشته باشی یابا ماشین یا موتور بیای تو گیر حراست و نگهبان عقده ای بیوفتی میفهمی که واقعا خراب شده شرف داره به انجا
راستی یادم رفت بنده شیمی میخونم سال سومم هست پس تجربه کردم
با احترام به نظر نازنین خانوم

پوریا یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ق.ظ

سلام نازنین خانوم امسال حتمن سال اخرتونه که تو دانشگاه هستید پس از سال دیگه اپ دیت اصن نمیشه برا همیشه حیف نیست این سایت خوب دیگه اپ دیت نشه
به نظر بهتر از چند نویسنده دعوت کنید تو وبلاگتون بنویسند و همگانی کنید و باعث میشه حتی سوتی های بیشتری در سایتتون قرار بگیره

نازنین یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام به همه دوستای گلم
آقا محمد هر دانشگاهی واسه خودش یه سری مشکلا داره دیگه
منم کلا نقض نکردم که دانشگاه قم خراب شده نیست که گفتم یعنی با این دید بهش نگه نکنید چون تازه وارد دانشگاه شدید
آقا پوریا اتفاقا تو همین فکر هستم چون من فارغ التحصیل شدم این ترم دیگه از امسال دانشگاه نیستم
ولی خب نمیدونم به کی بسپرم

محسن یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

اقا محمد
الان که اینو گفتی بدجوری خواستار انصراف شدم
من امروز دانشگاه بودم، امکانات دانشگاه بد نبود، من با برادرم رفتم میگفت ساختموناش نسبت به شریف خیلی ترو تمیزو و نوو از این حرفا بود
بعد من فقط دو شب تو قم میمونم (13 واحد واسم برداشتن)
یه چیز دیگه اینکه بمون خوابگاه دادن به اسم ابوذر !!!
چه جوریاس خوابگاهش ؟؟؟
دارن ازمون 500 تومن میگیرناااااااااا !!
من برم ازاد ترمی 600 باید بدم تازه اونم بالای خونمونه (اهل تهران) فقط به خاطر اینکه به رشتش علاقه شدید ندارم و اینکه داداشم استادشه زیاد میل به ازاد رفتن ندارم
این قسمت خواهران که میگفتید ورودیشون جداهستش ؟؟؟؟ چون من زیاد دختر میدیم دانشگاه (همه اینجوری اصن معلوم بود به زور سرشون کرده بودن)

امیر محیائی یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ http://www.omraneqom.ir

سلام نازنین خانم...خیلی کم پیدایی..به ما هم سر بزن.....

نازنین دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام
آره منم قیمت بالای خوابگاه رو شنیدم قرار شده بچه ها امروز برن پیش رئیس ببینن قضیه چیه؟
این همه پول رو واسه چه امکاناتی میگیرن
خیلی از بچه ها بخاطر این قیمت انصراف دادند
هر کسی از پس این هزینه بر نمیاد که
باید ریاست پاسخگو باشه فعلا بچه ها پیگیر هستند ایشالا درست میشه

نازنین دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام آقا امیر
چشم حتما

سفیدبرفی چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام
یکی از فامیل های ما امسال دانشگاه قم قبول شده.خیلی راضی بود.نمیدونم چرا بعضی دانشجو ها تحت تاثیر حرفای بقیه قرار میگیرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محسن چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ

خانوم سفید برفی شما الان تحت تاثیر حرفای فامیلتون قرار نگرفتید؟؟
نظر ها متفاوته !

اقا محمد میگه چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ

باسلام
هر روز بدتر دیروز....

امیر چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ http://www.qomeet.com

شبکه ی اجتماعی دانشجویان قم...
رونمایی از قالب منحصر به فرد شبکه ی اجتماعی QoMeet ...!!!
بهترین قالب گرافیکی ساخته شده برای شیر ترانیکس...!
به ما بپیوندید...;)
http://www.qomeet.com

نازنین جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام
سفید برفی جان نیمدونم اون فامیلتون چه جوری به این نتیجه رسیده
ولی امسال وضع دانشگاه واقعا افتضاحه
درسته فارغ التحصیل شدم ولی درر جریان تمام مسائل هستم
این هفته هم دانشگاه رفتم داغون بود در حد لالیگا
هر سال البته این جور بود ولی امسال دیگه بدتر شده

سفید برفی یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام
آقامحسن
فامیل ما ارشد دانشگاهتون قبول شده.شاید برا ارشدا وضع متفاوته !
یه روزی باید بیام دانشگاهتون را از نزدیک ببینم

شما چه رشته ای میخونین؟کارشناسی یا کارشناسی ارشد؟

محسن چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ق.ظ

خانم سفید برفی انشالله که گذرتون به دانشگاه ما نمیخوره
کارشناسی

سفیدبرفی شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ

انشاله

الهام شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام بچه ها جون من اپتومتری علوم پزشکی شهید بهشتی می خونم.شاید شما فک کنین دانشگا شما کلی مشکل داره و مثلا دانشگا ما بچه ها خوش می گذرونند!بچه ها من دانشگاه شما اومدم این همه می گفتید غذامون بده و... من دیدمم غذاتونو از نظر من واقعا عالی بود غذای دانشگاه ما رو ندیدید ک ی روز هیش کی غذاشو نخوردو ریاست دانشکده تو حیاط واسمون کنسرو گرم کرد،ب خاطر تعصبی ک روی دانشگامون دارم اینجا نمی تونم بگم ک چه مشکلاتی داریم ولی از نظر من دانشگاتون عالیه جز قیمت خابگا (حالا خوابگا امسال اینجوری شده ولی شما همیشه نا راضی هستید)علتش اینه که ی ذره تعصب ندارید.ولی ما تو سلف کلاسمون برگزار می شه ولی ما با این قضیه مشکلی نداریم داشته باشیم هم بین خودمون می گیم را نمی افتیم هر کی رو می بینیم بهش بگیم.دانشگاتون خییییییلیییییییییی هم خوبه فقط سطح علمی تون پایینه ک اونهم شما دانشجویان محترم باید ی کاریش بکنید اگر هم از دانشگاتون ناراضی هستید از نظر پایین بودن تحقیق و پژوهش ناراضی باشید!

محسن شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ

الهام خانم خوابگاههاش هم خوبه، همین ابوذرش نوسازه، همه چی هم داره فقط مشکلش دوری از دانشگاست
البته خوشبختانه اکثر بجه ها خوابگاه داخل گیرشون اومده به عنوان نفر اضافی !
من هم خوابگام تو داخل دانشگاه جوررر شد
با یه سری از بچه های حقوق ترم سه هم اتاقی شدم

غذای دانشگاه هم خداییش خوبه، البته نسبت به غذای علم و صنعت که خوردم دارم میگم
میمونه سطح علمی دانشگاه که اون بیشترش برمیگرده به خود بچه ها
مهمترین علتی که اکثرا از دانشگاه ناراضین، تفکیک بودن اونه که واقعا اعصاب ادمو میریزه بهم
آخه مگه مهد کودکه تفکیک کردن
پس ارتباط اجتماعی چی میشه ؟؟؟
من اگه نتونم با یه دختر تو ی کلاس بشینم درس بخونم باید سرمو بزارم زمین بمیرم
دانشگاه رو تفکیک کردید، جامعه رو که دیگه نمیتونید تفکیک کنید، خیر سرمون داریم تو جامعه زندگی میکنیم

نازنین شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ب.ظ

دانشگاه ما یه سری مشکلات اساسی داره که اصلا برای مسئولا اهمیتی نداره گویا
از نظر علمی و آموزشی هم دانشگاه ما داغونه چون مسئولین آموزش دانشگاه ما هیچ اهمیتی به این قضیه نمیده
دانشجو به اندازه خودش نقش داره ولی مسئولین آموزشی اصلا حساب شده عمل نمی کنند
گروه هایی که مشکل استاد یا ناهماهنگی های مختلف دارند مثل هیمن گروه خودمون(علوم کامپیوتر) با یانکه دانشجو مستعد داره و دانشجوهایی که چندین بار در اعهتراض به گروه پیش مسئولین رفتند ولی هیچ تغییری حاصل نشده
این ضعف آموزشی در گروه می مونه چون کسی رسیدگی نکرده و دانشجو مستعد ما اینجا واقعا حقش تضییع میشه

سفیدبرفی سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ب.ظ

باحرف محسن موافقم
اشتباهه که دخترا و پسرا از هم جدان
چندسال دیگه که فارغ التحصیل شدن نمیتتونن راحت حرفشون را تو جامعه امروزی بزنن0
موفق باشین
به امید روزی که این تفکیک برداشته شه

فعلا که دانشگاه قم شده الگو واسه دانشگاه های دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد