سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

آخرین پست سوتی

سلام به همه دوستای گلم چه اونایی که دیگه به ما سر نمیزنن چه اونایی که هنوزم پیش ما میان

امیدوارم همتون خوب و خوش و خرم باشید

قرار بود نویسنده جدید انتخاب بشه که چون کسی کاندید نشد تصمیم گرفتم کاربری وبلاگ رو تغییر بدم

ولی باز هم دیدم اینم خوب نیست

چون سوتی روزای قشنگی داشته نمیخوام اسمش خراب بشه

وبلاگ خوبی بود خیلی باهاش خاطره دارم

دوست دارم با همین مطالب بمونه، صرفا مطالب مربوط به دانشگاه قم

این آخرین پست این وبلاگ هست

مواظب خودتون باشید

برای همیشه خداحافظ

نظرات 26 + ارسال نظر
dotamim چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ

موفق باشید [گل]

نازنین جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ

مرسی

طلا - مادوتا دوم! بقیه نقشهام یادم ن شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام دوستم
یادش بخیر
یه کاری کن پسوردشو یه جا بنویس یادت نره! 50 سال دیگه دوباره راش بندازیم!!
روزهای خوشی بود چه قدر اذیت میکردیم و به معنای واقعی کلمه کرم میریختیم!
یادش بخیر!!
مار و عکس و بارون و رییس یونی و پیدا کردن سوتی و به درز دیوارم میخندیدیم!!!
شارژر موبایل یادته!!!
آخ که چقدر حال میداد فوضولی تو کار کارمندا!
خدایا ما رو ببخش و بیامررز!
تا نیامرزیدی از این دنیا نبر!
آبروز ما رو نریز!
گناهای مارو بریز!!
آمین گوی بلند رو لال نمیران

یادش بخیر سر این شکلک نداشتن .... چه کردیم!
یادش بخیر
من هنوزم تمام دوستام رو دوست دارم!
با آرزوی موفقیت برای همگی
خداحافظ
اینم یکی از معضلات بود که چرا اینجا آیکون بوس نداره :)))
اینم بوس :*

نازنین یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ

آره واقعا یادش بخیر
باشه حتما پسوردشو نگه میدارم
امیدوارم همتون موفق باشید

ستاد مرکزی دکتر لنکرانی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ب.ظ

با عرض سلام وخدا قوت ، جهت خلق حماسه سیاسی و همکاری با ستاد مردمی دانشجویان و جوانان دکتر لنکرانی در ساعات 10:30الی 12:30 صبح و18:30 الی 21با شماره 8942 197 0919 تماس حاصل فرمایید

یک هشتاد و هشتی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ق.ظ

دیوونه دلم برات تنگ میشه برای اینکه سال بالاییم باشی . برای روزای گند دانشگاه تنگ میشه . برای سوتیاش .اگه موندنی بودم وبلاگتو حفظ میکردم . دخترجان همیشه شاد باشی

مرسی عزیزم چرا معرفی نکردی خب
همتون و دوست دارم و براتون آرزوی موفقیت و شادی دارم:*

s.kh شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ http://usq.blogfa.com

سلام
از طرف وبلاگ دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قران قم هستیم
فکر کنم تنها اشتراکمان دانشجو بودن توی قــــــــــــــــــم باشه[چشمک][نیشخند] البته من خودمم کامپیوترم!!
به هرحال خوشحال میشم از وبلاگ ما هم دیدن کنید و تبادل لینک داشته باشیم
لطفا ما را با لینک تریبون دانشجو قرانی لینک کنید و اطلاع بدید.
تشکر. خادمیان

s.kh یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ق.ظ http://usq.blogfa.com

چرا دیگه فعال نیستی؟؟

s.kh یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ق.ظ http://usq.blogfa.com

خوب یکی رو پیدا کن و بعد برو!!!!!!
شاید ارشد همینجا یک چیزی اوردی!!!!

1 شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ

شکلک دیگه نبود ؟!

نازنین سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ق.ظ

خب یکی پیدا نشد دیگه
یعنی کسی داوطلب نشد
منم بیخیال شدم
رشته من علوم کامپیوتر هست و دانشگاه قم ارشد این رشته رو نداره!

mahsa چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ

آقا آخه چرا عکسارو از سایتای الکی آپلود میکنین میپره همش. هیچکدوم از عکسای پستهای قبل باز نمیشه. از عزیزان خواهش میکنم از یه سایت درست حسابی اشتراک بگیرن و عکسارو آپلود کنن تا بعد چن روز نابود نشه هی میخایم باز کنیم نیس
این سایت خوبه
picofile.com

محمد یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ب.ظ

از عبارت برای همیشه خدافظ متنفرم

محمد پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ب.ظ

اگر میخای ادامه ندی
وبلاگ رو به ما بده
ادامه میدیم
تازه قول میدیم شادم بشی

morteza یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ب.ظ http://m-sourcecodes.blogfa.com

سلام.منو هم تو لیستتون ادد کنین بعد به منم خبر بدین تا اددتون کنم.مرسی.تو وبسایت آدرس وبسایتتون رو هم بنویسین

سودابه پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام عزیزم موفق باشید

آوا پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ب.ظ

سلام جیگر موفق باشی

نازنین پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام به دوستای گلم
امشب یدفعه دلم هوای سوتی و کرد اومدم سر زدم ، دیدیم پیغام از بچه ها داشتم که از نتیجه ارشدم پرسیدن
مرسی که به یادم بودید
من یزد قبول شدم علوم کامپیوتر روزانه یزد
ولی خیلی سخته
خیلی برام دعا کنید
مرسی دوستای خوبم
همگی موفق و پیروز باشید

مرتضی پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:20 ب.ظ http://QomCs.ir

سلام سایت بچه های کامپیوتر قم درست شده سر بزنید:
QomCs.ir

طرفدار ماماهان موزیک دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:07 ب.ظ http://mamahan-music.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبا و خاصی طراحی کردی ممنون میشم از وبلاگ منم دیدن کنی و نظر بدی!
منتظرماااااااااااااا
ازطرف ماماهان موزیک.

مرتضی شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:56 ب.ظ http://qomac.ir

با سلام به همه ی دانشجوای دانشگاه قم مخصوصا دانشجوا و فارق التحصیلان علوم کامپیوتر!

زمانی که اخرین روز های وبلاگ سوتی ها بود میخاستم برای نویسندگی داوطلب بشم ولی نمیدونم چی شد که داوطلب نشدم و سوتی ها بسته شد.

ولی امسال با بچه ها تصمیم گرفتیم برای دانشگاه یه شبکه اجتماعی بسازیم که امیدوارم تا سال ها بمونه!

شبکه اجتماعی دانشجویان دانشگاه قم با امکاناتی همچون گفتگوی برخط، ارسال پست، دوست یابی و ... راه اندازی شده

qomac.ir

شبکه اجتماعی دانشجویان دانشگاه قم جایی برای دور هم جمع شدن

حتما سر بزنید

masoud575 پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:51 ب.ظ http://asheghanehaymasoud.blogfa.com

سلام نازنین
حالا که من بچه ها قم رو پیداکردم رفتی
ای خدا

سلام. گروه سوتی های دانشگاه قم که ادامه راه همین وبلاگه داخل شبکه اجتماعی دانشگاه قم(qomac.ir) تاسیس شد!

عضو بشین و سوتیارو به اشتراک بزارین!!!
محیطی پر نشاط برای بچه های دانشگاه قم

مهدی دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:55 ب.ظ http://ukade.ir

اولین شبکه اجتمایی قمیها را افتاد اطلاع رسانی کنید

Ukade.ir

فاطمه پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:16 ب.ظ

بچه هاااااا سلام ، من چهارم ریاضی دبیرستان قم هستم شاید سال بعد بیام دانشگاه قم ، میشه بگین سطح علمی و اساتید دانشگاه خوب هست یا نه؟ مرررررسی از همگی❤

nsn شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام
خاطرات بسیار خوبی در دل این وبلاگ وجود داره...
ممنون از همه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد