سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی های دانشگاه قم

محیطی پراز نشاط برای بچه های علوم کامپیوتر

سوتی حتی در اعتکاف!

  

مثلا یه جور حجاب گذاشتن تا خانم ها یه وقت توسط آقایان قاری رویت نشوند! 

بامزه بود!

نظرات 10 + ارسال نظر
msn سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ http://msn1001.blogfa.com

سلام
راستی اون کی بوده که خودشو با سر زده به ستون مسجد؟؟؟؟؟
در ایام اعتکاف رو میگم!

آهان راستی اون وقتایی که مسوولین نهاد میومدند چیکار میکردند؟؟؟
پشت همین پرده حرکت میکردند؟

4 چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ

نازنین شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ق.ظ

ستون کجا بود؟

مسئولین نهاد که خودی بودند

بابک شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ

جالب بود!

پارسا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ق.ظ

عجب دانشگاهی داریدا!
خیلی باحاله!
من دانشگاه شیراز درس می خونم!
موفق باشید

مجیر پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ http://senfiqom.blogfa.com

سلام
من از اعضای شورای صنفی هستم
از وبلاگ تون لذت بردم
حتما از عکس هاتون در وبلاگ شورای صنفی استفاده خواهم کرد .
این راه رو ادامه بدین ...

سلام
مرسی لطف دارید شما!
استفاده کردید بگید از سوتی بوده یه جور تبلیغ ام باشه!
مرسی

نازنین سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ

سوتی های دانشگاه قم یه شعبه بیشتر نداره! اونم اینه:
http://sotiqomuniv.BLOGSKY.com
حواستون باشه نسخه تقلبی اش اومده!
می بینید چقدر معروف شدیم![
مردم یه ذره خلاقیت ندارن!نمی تونن موفقیت دیگران رو ببینن![

tekrary پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ

از همون اول باید همه آدرس ها رو خودتون ثبت میکردین....هعععععی از دست بعضیا


همینجا بگم راستی،من عکس چند تا پست جدید رو نمیبینم.نمیدونم چرا

نازنین شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام
آره باید همین کارو می کردم
چرا؟
عکس ها که میاد نمیدونم چه جوریه؟

یکی از دانشجوهای همین جا جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام. خسته نباشید. منم بعضی عکسارو نمیبینم. مطالبتون خیلی جالب بود.

سلام
مرسی عزیز شما لطف داری
آره باید یه فکری واسه این عکس ها بکنم
فکر کنم از سایتی بوده که رفتم عکس آپلود کردم
جدیدا یه سایت دیگه میرم اون بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد